RaymondK Skrevet 15. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2018 Når jeg forsøker å bruke søkefunksjonen i windows 10 får jeg kun skrive et tegn før det kommer opp "best match", nylige og andre forslag. Jeg får da ikke lov å skrive videre. Trykker jeg på "filters" får jeg skrive et tegn til. Noen som vet hvordan man fikser det slik at man får skrive hva man vil? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2018 Prøv å søk på nettet på "disable search auto suggestion" elns, sikkert en veldig enkel tweak for å fikse. Alternativt kan du prøve å bruke et tredjeparts søkeprogram isteden for det som er innebygget i windows. Eksempelvis https://www.mythicsoft.com/agentransack/ som er min personlige favoritt for Windows. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2018 Ikke snakk om... Prøvde å finne featuren autocomplete i registeret, men no luck. Får teste det programmet da! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2018 Har du forsøkt å slå EDB maskinen helt av og på igjen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå