AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kjøpte i fjor sommer en bruktbil fra forhandler. Rett etter kjøpet viste det seg at bilen bruker en del olje, samt at jeg har fått en feilkode på girkassen. Kan jeg gå til forhandler av bilen? Bilen var solgt for privatperson via forhandler, og det var ikke informert om noe oljeforbruk. Anonymous poster hash: 1c3a0...7cb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Bilen er 17 år gammel og hadde gått 70k km da jeg kjøpte den. Anonymous poster hash: 1c3a0...7cb Anonymous poster hash: 1c3a0...7cb Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Litt seint å reklamere på en feil du har visst om i flere måneder Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Prøvde å bytte olje og filter for å se om det var synderen. Men etter et par tusen km har oljenivået sunket fra midten av peilepinnen til minimum Anonymous poster hash: 1c3a0...7cb Anonymous poster hash: 1c3a0...7cb Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Er det unormalt at en 17år gammel bil bruker mye olje? Og burde tidligere eier ha merket det, slik at han derfor har holdt tilbake relevante opplysninger? Hvis svaret på begge spørsmålene er ja, så har du kanskje en sak... Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Er det unormalt at en 17år gammel bil bruker mye olje? Og burde tidligere eier ha merket det, slik at han derfor har holdt tilbake relevante opplysninger? Hvis svaret på begge spørsmålene er ja, så har du kanskje en sak... 1. Nei 2. Ja Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Du kan prøve å finne lignende saker på http://www.forbrukertvistutvalget.no (under vedtak) Endret 15. januar 2018 av Axefjord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå