AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 har ikke fått mensen ennå og skulle fått for to dager siden. kan jeg være gravid? han har ikke komt inni meg men kan det ha komt ut noe likevel? Anonymous poster hash: d9153...0d0 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Hvis du ikke bruker prevensjon og har sex kan du selvsagt være gravid. Hvis du er to dager over kan du teste nå. Lykke til. Anonymous poster hash: 8d824...b13 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Så koselig, skal du bli mamma? Gratulerer! Anonymous poster hash: 4e878...7b9 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Mensen kan være forsinket selvom den vanligvis er regelmessig. Har skjedd med meg Men anbefaler deg å ta en graviditetstest og begynne med prevensjon. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 har ikke fått mensen ennå og skulle fått for to dager siden. kan jeg være gravid? han har ikke komt inni meg men kan det ha komt ut noe likevel? Anonymous poster hash: d9153...0d0 Ja, tror du er gravid! Gratulerer! Anonymous poster hash: e465b...9e3 5 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 har ikke fått mensen ennå og skulle fått for to dager siden. kan jeg være gravid? han har ikke komt inni meg men kan det ha komt ut noe likevel? Anonymous poster hash: d9153...0d0 To lette spørmsmål som begge kan besvares med ja. 2 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Gutta har det ofte slik at det kommer en liten dråpe eller to med sperm før utløsning, så hvis du ikke ønsker graviditet bør du eller han bruke prevensjon. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Gutta har det ofte slik at det kommer en liten dråpe eller to med sperm før utløsning, så hvis du ikke ønsker graviditet bør du eller han bruke prevensjon. Dette er faktisk en myte. Det gjelder bare de som har lekkasje i "sædrøret", og det gjelder ikke nevneverdig mange mennesker. Så det å hoppe av i svingen er faktisk safe så lenge man faktisk hopper av i tide. Tragisk kilde fra min side, men de som kommer med dette har vel egne kilder og gjort diverse forskning. http://www.tv2.no/a/8180634/ Endret 16. januar 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Jeg vil ikke si det er en myte. Det kan skje at det kommer ut litt sperm før en utløsning, risikoen er liten for at det fører til graviditet, men jeg ville ikke tatt sjansen. Det er nok av tilfeller hvor det har skjedd. Endret 16. januar 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Psyycho Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det skjer så det er ikke en myte. Gratulerer TS Lenke til kommentar
Xayah Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Det er en stund siden nå, har du fått sjekket om du er gravid eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå