Gå til innhold

Mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Tak loomy! ;)

 

dersom du installerer medfølgende programvare til f.eks. muvo nx, kan du sortere sangene i mapper og ellers slik du vil

Er det også muligt med JOS?

 

kan man ikke bruge 100 x 100 pixel animationer som logo her på siden? - Jeg vil gerne bruge dette! :

musiker3.gif

Endret av casperdk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JOS MP-110:

-Ja, med JOS kan man også sortere i mapper.

-oppgradering vha firmware

-trenger ikke drivere i xp

-bra pris/kvalitet

-innebygd oppladbart batteri

(-litt lite display kansjke??)

 

iRiver iFP-390T:

- sorterer i mapper, alfabetisk, i den rekkefølge de ble overført+++

-oppgradering vha firmware.

-dyr(i norge ialle fall)

-eget overføringsprogram

-masse funksjoner, stort innholdsrikt display¨

-medfølgende oppladbart AA batteri

 

Du skal vel være god for å høre forskjell på lyden på disse, men når det gjelder de medfølgende øreproppene så er de som følger med iRiveren bedre. iRiver er generelt sett kjent for å ha god lyd.

Endret av tommis
Lenke til kommentar

Så hvis valget stod mellem iriver og JOS (jeg kan jo få dem til næsten samme pris), ville du (tommis) helt klart vælge iriver?

 

(Har i forresten fået sne deroppe i norge :p Her i Danmark (Aalborg) regner det :mad: - "I'm dreaming of a white christmas" -suk!)

Endret av casperdk
Lenke til kommentar

Det er min subjektive mening at jeg da helt klart ville valgt iRiver. Dette begrunnet med min meget gode erfaring med iRiver-produkter.

Liker bedre iRiver's menysystem blant annet.

 

P.S. Da jeg anbefalte JOS lenger opp var det med tanke på at du får den for 1795 NOK, iRiveren må du ut med ca. 2500 NOK tror jeg. Når du da har valget med samme pris så ville valget vært enkelt for min del :yes:

Men dette er jo veldig subjektivt da..

 

(Her i Gjøvik, Norge har alt snøen regnet bort, var endel for noen uker siden. Nå er d bare kaldt og j****)

Endret av tommis
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vælger iriver.

Men jeg er altså stadig ikke helt med på det med at sangene lagres i alfabetisk rækkefølge??

Kan man ikke lave en play-liste hvor sangene kommer i den rækkefølge som man selv vil? (ligesom foreksempel winamp på en computer)

 

(ahhhhhhhh nu virker min tromme-abe! :p )

Endret av casperdk
Lenke til kommentar
helt offtopic, men sony skal komme med en ipodkiller neste år med antydet pris på 420kroner  :dribble:

 

har selv muvo nx, den er helt grei, men relativt dyr for 256MB utgaven. Sjekk ut kommentarene i prisguiden også, kan være greit.

 

JOS virker som en utrolig god spiller, men bruker dessverre spesial-batteri og kan kun lades via spesial-lader eller usb

 

JuZt3r, har du bøffa avataren til Afseth?  :sleep:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showuser=8440

Neeeh, visste ikke at noen hadde den. Det er bare sånn ting jeg valgte.

Som følger med forumet..

http://forum.hardware.no/index.php?act=Use...CODE=getgallery

under IPB Community Pack

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar

Er der egentlig nogen som har en iRiver IFP-390T 256MB?

Jeg gad nemlig godt at vide om ikke "gummi-proppen" til usb-porten går i stykker, bliver "slap" eller noget sådan? (så er det jo mere praktisk med JOS)

 

Ja, jeg ved godt at det et et dumt spørgsmål, men jeg har svært ved at vælge mellem iRiver og JOS - så nu er det de små ting som tæller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...