casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Tak loomy! dersom du installerer medfølgende programvare til f.eks. muvo nx, kan du sortere sangene i mapper og ellers slik du vil Er det også muligt med JOS? kan man ikke bruge 100 x 100 pixel animationer som logo her på siden? - Jeg vil gerne bruge dette! : Endret 11. desember 2003 av casperdk Lenke til kommentar
tommis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) JOS MP-110: -Ja, med JOS kan man også sortere i mapper. -oppgradering vha firmware -trenger ikke drivere i xp -bra pris/kvalitet -innebygd oppladbart batteri (-litt lite display kansjke??) iRiver iFP-390T: - sorterer i mapper, alfabetisk, i den rekkefølge de ble overført+++ -oppgradering vha firmware. -dyr(i norge ialle fall) -eget overføringsprogram -masse funksjoner, stort innholdsrikt display¨ -medfølgende oppladbart AA batteri Du skal vel være god for å høre forskjell på lyden på disse, men når det gjelder de medfølgende øreproppene så er de som følger med iRiveren bedre. iRiver er generelt sett kjent for å ha god lyd. Endret 11. desember 2003 av tommis Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Så hvis valget stod mellem iriver og JOS (jeg kan jo få dem til næsten samme pris), ville du (tommis) helt klart vælge iriver? (Har i forresten fået sne deroppe i norge Her i Danmark (Aalborg) regner det - "I'm dreaming of a white christmas" -suk!) Endret 11. desember 2003 av casperdk Lenke til kommentar
tommis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Det er min subjektive mening at jeg da helt klart ville valgt iRiver. Dette begrunnet med min meget gode erfaring med iRiver-produkter. Liker bedre iRiver's menysystem blant annet. P.S. Da jeg anbefalte JOS lenger opp var det med tanke på at du får den for 1795 NOK, iRiveren må du ut med ca. 2500 NOK tror jeg. Når du da har valget med samme pris så ville valget vært enkelt for min del Men dette er jo veldig subjektivt da.. (Her i Gjøvik, Norge har alt snøen regnet bort, var endel for noen uker siden. Nå er d bare kaldt og j****) Endret 11. desember 2003 av tommis Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok! Tak! Jeg er ihvertfald blevet meget mere sikker på hvilke, jeg skal koncentrere mig om! Nu bliver det bare svært at vælge mellem de 2!! Der er oppladbart batteri med til iriver siger du, følger der oplader med til det? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ble litt usikker på om det følger med oppladbart batteri, muligens bare et valig AA batteri. Avspillingstid er oppgitt til 24 timer. Hvor er det du får iRiveren så billig? Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Her: http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis...ek=Bærbar%20MP3 De kalder den: iRiver iFP-390 256MB PLUS men på edbpriser.dk står linket som: iRiver iFP-390T 256MB Prisforskelle søger jeg på www.edbpriser.dk Men det er jo danske kroner, kender ikke valutakurserne ..... Endret 11. desember 2003 av casperdk Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Creative MuVo NX her er test den beste minispillern.... DINSIDE Beste pris trur eg det var på www.psdata.no Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Jeg tror jeg vælger iriver. Men jeg er altså stadig ikke helt med på det med at sangene lagres i alfabetisk rækkefølge?? Kan man ikke lave en play-liste hvor sangene kommer i den rækkefølge som man selv vil? (ligesom foreksempel winamp på en computer) (ahhhhhhhh nu virker min tromme-abe! ) Endret 11. desember 2003 av casperdk Lenke til kommentar
tommis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 På iRiver kan du også bruke winamp-playlister direkte i spilleren ja, du kan også velge sorteringsmetode for de filene som ligger på spilleren, ogranisere i mapper osv. Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok! Iriver-modellen er godt nok ældre end JOS, men det virker som om den har fået mange gode anmeldelser i den tid den har været på markedet. For eksempel er det jo ikke helt dårligt med 94% "recommend" ud af 172 users på: http://reviews.cnet.com/iRiver_iFP_390T/45...l?tag=pdtl-list Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) helt offtopic, men sony skal komme med en ipodkiller neste år med antydet pris på 420kroner har selv muvo nx, den er helt grei, men relativt dyr for 256MB utgaven. Sjekk ut kommentarene i prisguiden også, kan være greit. JOS virker som en utrolig god spiller, men bruker dessverre spesial-batteri og kan kun lades via spesial-lader eller usb JuZt3r, har du bøffa avataren til Afseth? http://forum.hardware.no/index.php?showuser=8440 Neeeh, visste ikke at noen hadde den. Det er bare sånn ting jeg valgte. Som følger med forumet.. http://forum.hardware.no/index.php?act=Use...CODE=getgallery under IPB Community Pack Endret 12. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 kan man ikke bruge 100 x 100 pixel animationer som logo her på siden? - Jeg vil gerne bruge dette! : Avataren din er ulovelig. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/ Akkurat investert i denne til kr. 2250 Den kan ha radio som tilbehør. Kan være i 1 gig eller 512 mb. Jeg har den med 512 mb. Minnebrikke. IKKE hardisk. fordel sånt med risting og sånt. Den har flere nyttige funksjoner, den er liten. Perfekt =) Endret 12. desember 2003 av UUnreal Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 kan man ikke bruge 100 x 100 pixel animationer som logo her på siden? - Jeg vil gerne bruge dette! : Avataren din er ulovelig. ... fordi den er animert = fy fy (den er irriterende også) -Stigma Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Så nu er min irriterende avatar væk! Men kan i så ikke give mig et godt link til et sted, hvor man kan finde "lovlige" billeder? Endret 12. desember 2003 av casperdk Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 http://www.nomadworld.com/products/muvo_2/ Akkurat investert i denne til kr. 2250 Den kan ha radio som tilbehør. Kan være i 1 gig eller 512 mb. Jeg har den med 512 mb. Minnebrikke. IKKE hardisk. fordel sånt med risting og sånt. Den har flere nyttige funksjoner, den er liten. Perfekt =) Jau, trur den er heftig. Hadde jeg bare hatt så mye penger så. Lenke til kommentar
casperdk Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er der egentlig nogen som har en iRiver IFP-390T 256MB? Jeg gad nemlig godt at vide om ikke "gummi-proppen" til usb-porten går i stykker, bliver "slap" eller noget sådan? (så er det jo mere praktisk med JOS) Ja, jeg ved godt at det et et dumt spørgsmål, men jeg har svært ved at vælge mellem iRiver og JOS - så nu er det de små ting som tæller! Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dersom du er ute etter "bang for the buck's" så bør du kikke på ApacerAudio Steno BP300....dersom du greier å finne 256MB versjonen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå