brukernavn331 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Hei! Var nylig hjemme hos mine foreldre og tok en titt på badet dems. Slik så det ut i taket: https://i.imgur.com/YEjB6GF.jpg De bor i blokk. Hvem kan være skyld i dette? Dem eller de som bor over? Kan det være alvorlig? Dette har oppstått iløpet av de siste 5-6 årene. Endret 14. januar 2018 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hvordan er avtrekket på badet? Er det et bad med dusj, eller bare toalettrom? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Hvordan er avtrekket på badet? Er det et bad med dusj, eller bare toalettrom? Det er et avtrekk like ved skadeområdet. Men det ligger mer til siden for avtrekket (hadde dette oppstått pga avtrekket så ville det vel vært skader på begge sider av avtrekket?). Det er bad med dusj, men dusjen står et stykke unna skaden. Derimot har naboen over dusj rett over skadeområdet. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg tenkte mer på om det er mekanisk eller "naturlig" avtrekk. Dersom der er en dusj på andre siden av betongen så er det jo rimelig å mistenke at det kommer derifra. Det er vel bare å kontakte fagfolk for å få det bekreftet og dokumentert. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Jeg tenkte mer på om det er mekanisk eller "naturlig" avtrekk. Dersom der er en dusj på andre siden av betongen så er det jo rimelig å mistenke at det kommer derifra. Det er vel bare å kontakte fagfolk for å få det bekreftet og dokumentert. Ah, beklager, leste feil. Jeg er faktisk litt usikker, men tror det er mekanisk. Har visstnok vært folk å tittet på taket før, og ment at "det ikke er noe å tenke på" uten at de i det hele tatt sjekket leiligheten over. Endret 14. januar 2018 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Dersom dette er et borettslag kan det hende det er en sak for styret, det kan hende dette sorterer under borettslagets ansvar og ikke de enkelte beboere. Avhenger naturligvis av hvordan eiendomsforhold og slikt er organisert. Det er uansett slik at dette er noe som har betydning for verdien til leiligheten til dine foreldre ved eventuelt salg, så selv om det ikke er grunn til å frykte at naboen over plutselig skal ligge naken og forslått på badegulvet deres så bør og/eller må det tas tak i og løses. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå