Tunky Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Ut fra det jeg husker av kampen var det litt overraskende å se at City hadde ballen såpass mye mer enn Liverpool. Samme tenkte jeg da jeg så på stats. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det er så utrolig deilig at City ikke går ubeseiret gjennom sesongen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Men hvor har det blitt av Colin??? Så kampen. Er helt sjokkert. Fantastisk at man vinner på tross av Klopps idiotiske innbytte av en keeper som ikke har noen autoritet, helt fraværende. Man leder 4-1 og klarer å lage spenning, det er HELT ufattelig. Klopp holdt jo på å drite på seg på slutten der, ingen kontroll, helt vilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Liverpool har ikke tapt med Karius på banen denne sesongen og vunnet samtlige(mener jeg). Så det Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Du er klar over at Klopp ikke .. spiller fotball, Colin? Du kan ikke laste Klopp for ALT heller Som United-supporter så var det litt pest eller kolera i dag, men jeg må innrømme at det var litt deilig å se at noen tok rotta på City - endelig! Takk for kampen 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Karius var ikke den som kuket det til. Milner var den store svakheten etter at han kom på. Det ble gigantiske rom og det bør ikke City få på midten. de Bruyne må ikke få rom fremover. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Du er klar over at Klopp ikke .. spiller fotball, Colin? Du kan ikke laste Klopp for ALT heller Som United-supporter så var det litt pest eller kolera i dag, men jeg må innrømme at det var litt deilig å se at noen tok rotta på City - endelig! Takk for kampen Jeg laster ikke Klopp for alt heller, jeg bare påpeker det idiotiske han foretar seg, og da blir enkelte sure. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hahah - ja, du er veldig rasjonell i kritikken din, Colin! 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Liverpool har ikke tapt med Karius på banen denne sesongen og vunnet samtlige(mener jeg). Så detDu får liksom ikke den siste uten den første Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Lov å spille uavgjort da Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det er vel ingen som mener han er drit god som back Nei, det håper jeg ikke.. Har vært litt for mange tabber av han de siste kampene. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Lov å spille uavgjort daDet holder jo å skrive vunnet alle. Da har du ikke tapt noen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå