geita_ Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Ser ut som enkelte steder i Sverige har fått en overdose på flerkultur. Now even refugees are afraid in Sweden: Want to leave Malmö in droves “The situation has never been like this, it used to be safe outside at any time of the day. In the last ten years, the population has been exchanged and and with it the a new high crime rate. If you address this problem you are called a racist, even if you are an immigrant yourself.” Det er ikke så rart da man legger merke til hva som blir sagt, det Svenske folket er blitt erstattet av andre folk som lager helvete der borte og dette vil jo såklart bare spre seg videre jo flere man tar inn. Deretter vil de samme problemene bare oppstå andre steder i landet der disse nye landsmennene slår seg ned. Men såklart, absolutt INGEN kunne ha forutsett en slik utvikling som vi ser nå. Endret 14. januar 2018 av geita_ 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 "One refugee was attacked in a Malmö cinema with a knife. He then returned all his Swedish ID cards and said: “You can keep them!” He then “fled” to Syria." Hvis alle gjør det så blir vel du fornøyd. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det virker som du på et slags vis er overrasket over at innvandrere er en mangfoldig gruppe med forskjellige meninger og handlinger? AtW 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det virker som du på et slags vis er overrasket over at innvandrere er en mangfoldig gruppe med forskjellige meninger og handlinger? AtW Problemet er jo at folk blir stuet vekk i ghettoer og når gjengkriminalitet øker så blir fler og fler rett og slett presset inn i kriminaliteten. I kontrollerte former så trenger det ikke å utvikle seg slik. Så har radikale muslimer har vist seg å ikke tolerere vestlig kultur med halvnakne damer og frihet for alle og (nesten) alt. Det er viktig å luke ut de meningene og handlingene. Vi aksepterer ikke nazister så hvorfor skal man godta radikalisme fra diverse andre grupperinger? Det som overrasker er at det skulle bli så ille. Å tro det beste om alle og prøve å hjelpe alle uten kritisk sans har vist seg å fungere dårlig hos våre kjære naboer. 4 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Ser ut som enkelte steder i Sverige har fått en overdose på flerkultur. Now even refugees are afraid in Sweden: Want to leave Malmö in droves “The situation has never been like this, it used to be safe outside at any time of the day. In the last ten years, the population has been exchanged and and with it the a new high crime rate. If you address this problem you are called a racist, even if you are an immigrant yourself.” Det er ikke så rart da man legger merke til hva som blir sagt, det Svenske folket er blitt erstattet av andre folk som lager helvete der borte og dette vil jo såklart bare spre seg videre jo flere man tar inn. Deretter vil de samme problemene bare oppstå andre steder i landet der disse nye landsmennene slår seg ned. Men såklart, absolutt INGEN kunne ha forutsett en slik utvikling som vi ser nå. Når kildene som ligger til grunn jobber utifra en høyrevridd anti globalistisk propaganda plattform hvor ideologi trumfer objektivitet, så faller nødvendigvis også hele den påfølgende argumentasjonen sammen. Håpet deres er at folk blander denne fake news siden med "European Voice/Politico". Jeg kjenner folk som bor i Malmø og Sverige har problemer, men ikke i nærheten av hva proteksjonistene/rasistene nå hevder. Men om dette er så enormt viktig for deg så ta deg heller en studietur og se selv hva sweet Sweeden har å by på. Jeg vedder en falukorv på at du returnerer helskinnet tilbake til bygda og kan du fortelle resten av grendehuset om dine nyvunnede erfaringer på feltet. God tur 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Men om dette er så enormt viktig for deg så ta deg heller en studietur og se selv hva sweet Sweeden har å by på. Jeg vedder en falukorv på at du returnerer helskinnet tilbake til bygda og kan du fortelle resten av grendehuset om dine nyvunnede erfaringer på feltet. God tur Kan si positive ting om de fleste land, men jeg vedder en falukorv på at de fleste ikke returnerer hvis de går de verste områdene på de verste tidene. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Jeg kjenner folk som bor i Malmø og Sverige har problemer Rart det der. Slik som du preker passivitet over handling og håpløs aksept av en utålelig situasjon skulle man nesten tro du hadde en mer personlig tilknytting til enkelte grupper ja. Endret 16. januar 2018 av geita_ 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Med turisme kan man oppleve andre kulturer. Med multikultur kan man ødelegge sin egen kultur. Men såklart, det er jo bare hvite som ikke får lov til å bevare sitt eget. 9 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Med turisme kan man oppleve andre kulturer. Med multikultur kan man ødelegge sin egen kultur. Men såklart, det er jo bare hvite som ikke får lov til å bevare sitt eget. Yep, med turisme kan man oppleve andre kulturer.. Siden kulturer er under en konstant utvikling og dermed endres, så vil man aldri klare å bevare kulturen slik den er til en gitt tid, samme om man blander inn andre kulturer eller ei. Hva mener du med å ødelegge sin egen kultur? Hva er din kultur og hvordan ødelegger man den? Hvorfor mener du det? Og ikke minst hva mener du egentlig med sitt eget? 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Jeg kjenner folk som bor i Malmø og Sverige har problemer Rart det der. Slik som du preker passivitet over handling og håpløs aksept av en utålelig situasjon skulle man nesten tro du hadde en mer personlig tilknytting til enkelte grupper ja. Dere sikter på spurv med kanon -og bommer. Syntes den tegneserien til Nox over her var fin og belyser nettopp dette med å sitte inne på låven og synse negativt om folk man aldri har møtt men som man føler man vet alt om, fordi en muslim er jo en muslim. Og de har jeg sett på TV. Det blir så pinlig lite verdensvant alt sammen 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 Dere sikter på spurv med kanon -og bommer. Syntes den tegneserien til Nox over her var fin og belyser nettopp dette med å sitte inne på låven og synse negativt om folk man aldri har møtt men som man føler man vet alt om, fordi en muslim er jo en muslim. Og de har jeg sett på TV. Det blir så pinlig lite verdensvant alt sammen Det er ikke snakk om å "synse negativt" om folk man aldri har møtt. Det er snakk om overlevelse på det mest fundamentale og nødvendige nivå; meg og mine vs deg og dine. Hvite er under 10% av verdens befolkning, samtidig som vi skal ha åpne grenser. Det vil ikke fungere i det lange løp for vår del. 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Det er snakk om overlevelse på det mest fundamentale og nødvendige nivå; meg og mine vs deg og dine. Hvite er under 10% av verdens befolkning, samtidig som vi skal ha åpne grenser. Det vil ikke fungere i det lange løp for vår del. Meg og mine vs deg og dine.. Et verdenssyn bygget på dichotomy. Om du får barn med ei spansk senorita og barnet har litt mørkere hud, mørkere hår og brune øyne. Er da barnet ditt fortapt? Er det bare å drukne krapylet siden det ble født som en av fienden? 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Med turisme kan man oppleve andre kulturer. Med multikultur kan man ødelegge sin egen kultur. Men såklart, det er jo bare hvite som ikke får lov til å bevare sitt eget. Yep, med turisme kan man oppleve andre kulturer.. Siden kulturer er under en konstant utvikling og dermed endres, så vil man aldri klare å bevare kulturen slik den er til en gitt tid, samme om man blander inn andre kulturer eller ei. Hva mener du med å ødelegge sin egen kultur? Hva er din kultur og hvordan ødelegger man den? Hvorfor mener du det? Og ikke minst hva mener du egentlig med sitt eget? Hvis jeg skulle besøke Japan, ønsker jeg å oppleve deres unike kultur. Hvis de hadde innført muslimsk masseinnvandring og multikultur, slik at Tokyo ble som London, ville det vært fullstendig uattraktivt, og samfunnet vil forandre seg fundamentalt. Det burde jo være temmelig åpenbart, men vi europeere har blitt slept gjennom denne globalist-gjørmen så lenge at vi vet ikke hvem vi er lengre. 6 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Yep, med turisme kan man oppleve andre kulturer.. Siden kulturer er under en konstant utvikling og dermed endres, så vil man aldri klare å bevare kulturen slik den er til en gitt tid, samme om man blander inn andre kulturer eller ei. Hva mener du med å ødelegge sin egen kultur? Hva er din kultur og hvordan ødelegger man den? Hvorfor mener du det? Og ikke minst hva mener du egentlig med sitt eget? Hvis jeg skulle besøke Japan, ønsker jeg å oppleve deres unike kultur. Hvis de hadde innført muslimsk masseinnvandring og multikultur, slik at Tokyo ble som London, ville det vært fullstendig uattraktivt, og samfunnet vil forandre seg fundamentalt. Det burde jo være temmelig åpenbart, men vi europeere har blitt slept gjennom denne globalist-gjørmen så lenge at vi vet ikke hvem vi er lengre. "globalist-gjørma"... I rest my case. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Løvfen tar grep og kjører hardt mot hardt. Sveriges statsminister utelukker ikke å sette inn militæret mot gjengkriminaliteten Så er det bare å håpe at de sikter og skyter på riktig muslim i kampens hete..... hvis ikke så kaster man her bensin istedenfor vann på bålet.. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Yep, med turisme kan man oppleve andre kulturer.. Siden kulturer er under en konstant utvikling og dermed endres, så vil man aldri klare å bevare kulturen slik den er til en gitt tid, samme om man blander inn andre kulturer eller ei. Hva mener du med å ødelegge sin egen kultur? Hva er din kultur og hvordan ødelegger man den? Hvorfor mener du det? Og ikke minst hva mener du egentlig med sitt eget? Hvis jeg skulle besøke Japan, ønsker jeg å oppleve deres unike kultur. Hvis de hadde innført muslimsk masseinnvandring og multikultur, slik at Tokyo ble som London, ville det vært fullstendig uattraktivt, og samfunnet vil forandre seg fundamentalt. Det burde jo være temmelig åpenbart, men vi europeere har blitt slept gjennom denne globalist-gjørmen så lenge at vi vet ikke hvem vi er lengre. "globalist-gjørma"... I rest my case. Nahoj har jo helt rett. Det er bare du som ikke har gode motargumenter. Det er derfor du rester din case :-) 5 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Svergie er nødt til å ha seriøse problemer når de vurderer å sette inn militæret mot sivile mål. Da Trump påpekte deres problemer, nektet den svenske statsministeren og andre politikere for dette og mente at Trump var gal. Og nå vurderer de å sette inn militæret mot gjenger med innvandringsbakgrunn! Hva i alle dagers navn?! Står de og lyver sitt eget folk rett opp i ansiktet? Hvis de ikke har problemer knyttet til innvandring, slik som de syntes det var så latterlig at Trump påpekte, hvorfor i alle dagers navn vurderer de da å sette inn militæret mot innvandrergjenger? For noen fjompenisser. Endret 18. januar 2018 av Vaniman 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 18. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2018 Løvfen tar grep og kjører hardt mot hardt. Sveriges statsminister utelukker ikke å sette inn militæret mot gjengkriminaliteten Så er det bare å håpe at de sikter og skyter på riktig muslim i kampens hete..... hvis ikke så kaster man her bensin istedenfor vann på bålet.. Kjører hardt mot hardt.. Militæret må altså inn for å holde orden på et samfunn som "du og dine" har stelt i stand. Det burde fortelle deg litt. 4 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Litt ironisk at de har valgt de japanske sverdene som erstatning for nazi-våpenet. Det viser faktisk mangel på historiekunnskap om andre kulturer av den som har tegnet Japanske soldater hadde med seg slike sverd rundt omkring i Asia og brukte dem til å f.eks kutte folk ned når de marsjerte krigsfanger. Hendelser som dette: https://no.wikipedia.org/wiki/Nanjingmassakren Japansk imperialisme er sidestilt med tysk nazisme i grusomhet og brudd på menneskerettigheter. Det er IKKE et symbol på fred i verden. Og KKK - nazi linken er merkelig. Det var garantert KKK medlemmer som sloss i krigen mot Hitler. KKK har ingen global agenda, de klarer ikke tenke utenfor USAs grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå