Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flere som synes at klaging er turn-off?

Anbefalte innlegg

Men til det TS egentlig snakker om.

Når man innleder et nytt forhold til noen så bør dette være en tid med glede, spenning og "livsrus". En positiv og oppløftende tid. Selvsagt skal det også være tid for nære samtaler og lufting - det er helt normalt i de fleste forhold.

Men hvis et innledende forhold begynner med deprimerende samtaler, konstant klaging og stadige problemer eller at de skal ha deg til å fikse badet den første uka som den "slemme eksen" lot stå uferdig, så er det ikke feil å si "nei takk".

Det er rimelig sunt å ikke involvere seg med folk som tydeligvis trenger å jobbe litt med seg selv før de går inn i et forhold.

Noen går inn i forhold med feil premisser, de ser etter noen som kan "ta de ut av den fæle hverdagen", løse alle problemene deres osv.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si det er mye bedre hvis klagingen skjer tidlig i forholdet hvis ikke så tar det lengre tid før det eventuellt blir slutt. Jeg vil heller at jenta viser sitt sanne ansikt med en gang enn å ende opp med å ikke orke henne etter f.eks. et år.

• Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste "avslører" seg i løpet av en 3 måneders periode som også er en av årsakene til at mange forhold blir kortvarige. Noen kan ta lengre tid fordi klagingen og negativiteten ikke viser seg like dominerende før man evt. har valgt å flytte sammen og er en del av hverandres hverdag hver eneste dag før og etter jobb. Mange har uansett en "se meg fra min beste side" fasade den første tiden.

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg starter dagen med å kjøre i barnehagen til den åpner kl 6.50 for å rekke jobb 13km unna kl 7. For så å stresse som en gal etter jobb for å hente i barnehagen før den stenger igjen. Kommer hjem å lager middag hvis den ikke er ferdig å spiser for så å sette meg på sofaen. Akkurat i det jeg treffer sofaen, renner det ut med klaging og syting fra samboer om at jeg aldri gidder å gjøre noe når jeg kommer hjem. Ja, det er turn-off som faan. Hvorfor skal jeg støvsuge, når hun som har gått hjemme alene i nesten 10 timer gjøre det da? Hun klager på at jeg er trett, sliten, lat, sur.

Endret av Fjernsyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg starter dagen med å kjøre i barnehagen til den åpner kl 6.50 for å rekke jobb 13km unna kl 7. For så å stresse som en gal etter jobb for å hente i barnehagen før den stenger igjen. Kommer hjem å lager middag hvis den ikke er ferdig å spiser for så å sette meg på sofaen. Akkurat i det jeg treffer sofaen, renner det ut med klaging og syting fra samboer om at jeg aldri gidder å gjøre noe når jeg kommer hjem. Ja, det er turn-off som faan. Hvorfor skal jeg støvsuge, når hun som har gått hjemme alene i nesten 10 timer gjøre det da? Hun klager på at jeg er trett, sliten, lat, sur.

haha, dette kalles "monkeysphere" extreme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...