Arodem Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Den norske spillbransjen har kåret de ypperste norske spillene fra forrige år.Milkmaid of the Milky Way ble årets spill under Spillprisen 2017 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 pixelert retronostalgi artsy fartsy hipsterbullshit 1 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Kan ikke si jeg har hørt om noen av disse spillene. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Dette må jo være en sirkelrunk-liste verdig for de som alltid klager over hvor mainsteam og forutsigbare alle andre topplister er år etter år 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 «Den norske spillbransjen har kåret de ypperste norske spillene fra forrige år.» Altså norske spill. 1 Lenke til kommentar
Lasse Idsøe Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Noen har glemt å holde nede CTRL når de har lagd linken til World to The West. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2018 Noen har glemt å holde nede CTRL når de har lagd linken til World to The West. Takk, Lasse. "Noen" fikset det nettopp. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ettersom det eneste norske storspillet av noen internasjonal betydning som ble sluppet i år var secret world legends som var en oppussing av originalspillet fra 2012 er det kanskje ikke så rart at jeg ikke har hørt om noen av spillene på listen. Spår at neste års utdeling kommer til å bli dominert av Conan exiles. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Spilte gjennom Milkmaid of the Milky Way da det kom ut og The Frostrune for en liten uke siden. To gode spill, men jeg synes The Frostrune var hakket bedre. Gåtene var varierte, godt balanserte og artige å løse. Synes også at de traff veldig godt på stemningen, mye takket være grafikken, musikken, lydeffektene og stemmeskuespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå