AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Rett før jul begynte det å svi ved urinering, og litt ellers også. Dro til legen, som trodde at det var urinveisinfeksjon. Gikk på antibiotika noen dager. Ble kastet for Klamydia, som det ikke var. Var litt blod i urinprøven jeg hadde med til legen, men ikke så mye at jeg så det selv. Etter en snau uke var det ganske mye blod, men ikke gjentatte ganger. Så ga svien seg også. Men nå har den ene testikkelen vokst ganske mye, og det gjør litt vondt. Ubehagelig i hvert fall. Sædmengden har nok også økt. Hva kan dette være? Frykter jo kreft. Tar selvsagt kontakt med lege på mandag. Tror ikke at det haster så mye at jeg må til legevakten. Anonymous poster hash: 7899d...ebe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 "Testet" for Klamydia naturligvis Anonymous poster hash: 7899d...ebe Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Tar selvsagt kontakt med lege på mandag. Anonymous poster hash: 7899d...ebe Da var vel den saken løst 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg lurer på hva dette kan være, av nysgjerrighet. De som har peiling må gjerne svare på det. Anonymous poster hash: 7899d...ebe Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Svarene blir alt mellom kreft og at du går i for trange bukser. Null vits å prøve å få et fornuftig svar, men du kan godt legge ut et bilde av den. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg sender deg et bilde, to sek. Anonymous poster hash: 7899d...ebe Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Det er en rekke tilstander som kan forklare dine symptomer. Det er ikke forsvarlig å begynne med gjetteleken. Jeg støtter deg absolutt i å oppsøke legen på mandag, ta gjerne med deg en urinprøve fra den første morgenurinen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Det aller vanligste man forbinder med forstørret testikkel er jo testikkelkreft. Og med det i mente tenker jeg at legetimen på mandag er det aller lureste. At mengden væske ejakulert har økt har ingenting med testikkelen å gjøre; det er ikke der væsken kommer fra. Anonymous poster hash: 8988e...bf4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå