Kimme Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Trenger hjelp til oppgradering av mitt 'gamle' hovedkort som er en ECS K7S5A og er har en AMD 2200 processor med en 512 DDR minnebrikke på PC2100. Hva er det beste hovedkortet til denne CPU'en? Vil ha USB 2.0, helst firewire, 5.1 lydkort og AGP 8.0 støtte og skal være billigst mulig med lettest mulig oppgraderings vennlig, dvs. AGP slotten ikke direkte over minnebrikkene slik at man ikke trenger å ta vekk grafikkkortet når man skal slenge på mer minne og helst ikke over 1000,- Kom med innspill og hjelp til litt siden det er meget vanskelig å bestemme seg.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Heisann jeg vil da anbefale ABIT NF7- s V2.0 hovedkortet.. det er så si det beste hovedkortet. Har hatt mange feil. Men dette har forekommet mindre av i det siste.. Så man kan nesten si at feilene er rettet opp effektivt og de er nå et trygt valg. Lenke til kommentar
grabben256 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Sjekk ut denne testen http://www17.tomshardware.com/motherboard/...0721/index.html DFI Lanparty som er en av testens vinnere er nå kommet ut i rev B, med 4 S-ATA + noen andre forbedringer. Tror jeg har sett dem på hovedkort.no Ellers har jeg sett noen bra reviews av Albatron KX18D Pro II. Endret 11. desember 2003 av grabben256 Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sjekk ut denne testenhttp://www17.tomshardware.com/motherboard/...0721/index.html DFI Lanparty som er en av testens vinnere er nå kommet ut i rev B, med 4 S-ATA + noen andre forbedringer. Tror jeg har sett dem på hovedkort.no Ellers har jeg sett noen bra reviews av Albatron KX18D Pro II. Ja denne er også asbolutt å anbefale da. Men det kommer da helt an på prisen du er villig til å betale da. Så det er opp til Kimme om han har CASH til det hovedkortet der... hvis du(kimme) velger å kjøpe denne har du da gjort et godt kjøp siden det er det meste inne i denne pakken som du kan bruke i ettertid Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Abit og Asus har jo ettpar kort som er rimelig bra og lav pris på. Hvis du ikke skal overklokke så vil Asus A7N8X Deluxe V2.0 være greit nok kort, har det selv og funker problemfritt. Det er mange andre som kan måle seg med dette men jeg vet mange har det og at det er et godt valg. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Skal ta å lete etter et bra nForce2 hovedkort, takker for alle innlegg. Endret 11. desember 2003 av Kimme Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bare et lite tips: Anbefaler deg å kjøpe Corsair ddram til n-force chipsettet. Det er den rammen som passer best oppimot n-force 2... hk anbefaling: Asus A7N8X (-x) (deluxe) utfra nødvendigheten av "ekstrautstyr" som føler med i deluxe versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå