Eriksendrul Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 På grunn av noe feil gjort av en Videregående skole skal jeg opp i Engelsk Muntlig eksamen som privatist. Dette er ikke en av de offentlige oppførte Eksamensdagene og jeg har derfor fått lite informasjon annet en når jeg skal møte opp. Hvordan fungerer det ? er det noe forberedelsestid ? er det noe jeg burde gjøre på forhånd ? Jeg er veldig flink til og prate engelsk og det er en av mine beste fag men det hjelper jo ikke noe om jeg ikke kan noe av pensum, jeg gikk på skolen sist i 2012 og har ikke en anelse om hva vi hadde da, og jeg regner med at pensum/kravene er endret etter den tid. Jeg er ganske selvsikker på mine evner til og prate engelsk, men som sagt, jeg vet absolutt ingen ting mer om hvordan dette foregår annet en at jeg skal møte på Skolen Klokken 09:00. Er det noen her som har tatt engelsk muntlig som privatist den siste tiden, og hvordan fungerer den ? Jeg har så langt ikke klart og finne noen eksempler ved og søke på nett. Tusen takk for svar ! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 På grunn av noe feil gjort av en Videregående skole skal jeg opp i Engelsk Muntlig eksamen som privatist. Dette er ikke en av de offentlige oppførte Eksamensdagene og jeg har derfor fått lite informasjon annet en når jeg skal møte opp. Hvordan fungerer det ? er det noe forberedelsestid ? er det noe jeg burde gjøre på forhånd ? Jeg er veldig flink til og prate engelsk og det er en av mine beste fag men det hjelper jo ikke noe om jeg ikke kan noe av pensum, jeg gikk på skolen sist i 2012 og har ikke en anelse om hva vi hadde da, og jeg regner med at pensum/kravene er endret etter den tid. Jeg er ganske selvsikker på mine evner til og prate engelsk, men som sagt, jeg vet absolutt ingen ting mer om hvordan dette foregår annet en at jeg skal møte på Skolen Klokken 09:00. Er det noen her som har tatt engelsk muntlig som privatist den siste tiden, og hvordan fungerer den ? Jeg har så langt ikke klart og finne noen eksempler ved og søke på nett. Tusen takk for svar ! Læreplanen ligger på UDIR.NO. Her finner du ut hva du blir målt i. Det du må vite er hvilken engelsk du skal opp i muntlig i. Det er forskjell på engelsk yrkesfag studiespess for eksempel. Her står all info du trenger tror jeg. https://www.udir.no/eksamen-og-prover/eksamen/ta-fag-som-privatist/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå