Tore ø Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg har en touran 1,9 TDi DSG Som ikke rører på seg når den settes i gir. Jeg får opp feilkoder P0944 Hydraulic Pressfire United loss of pressure. Jeg får og opp ett ratt og antisladd i speedometeret noen som vet??? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Ta fram oversikten over sikringer i brukerhåndboken og finn sikringene som er knyttet til girkassen. Sjekk alle disse sikringene. Hvilken kode og styrke har evt. brutt sikring? (f.eks. F02, 30A) Endret 13. januar 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
Tore ø Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Ingen sikringer er gått. Det virker som den slurrer litt i revers, men frem er er det bare å gi gass uten at noe skjer i revers er det motstand når jeg gir gass men bilen rører seg ikke Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Er det mulig å tvinge den til å starte i 2.gir? Lenke til kommentar
Tore ø Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Nei den bare ruser seg opp på alle gir utenom revers Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Mulige feil: Failure of the transmission pump Blockage in a transmission fluid channel Low transmission fluid Loose transmission cooler return filter Cracked or incorrectly installed transmission filter or seal Main regulator valve stuck Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Søkte på feilkoden du oppga og fant denne siden https://www.yourmechanic.com/article/p0944-obd-ii-trouble-code-hydraulic-pressure-unit-loss-of-pressure-by-valerie-johnston - Kortversjonen på den siden er vel at det kan være alt fra for lite hydraulikkolje i kassa av ulike grunner (pakninger som er lekk ++) til at hydraulikkpumpen må skiftes. Får du nullstilt feilkoden(e) med diagnoseverktøyet ditt? Lenke til kommentar
Tore ø Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Ja får nullstilt men kommer igjen når bilen startesJeg fikk kjørt frem og tilbake ett par meter før den stoppet opp Har sett dette jeg og men vet ikke hvem ende jeg skal begynne Endret 16. januar 2018 av Hårek Flettet 2 innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå