Espen Bergersen Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Har installert nytt hovedkort (ASUS Z370-H gaming). Etter oppstart av windows fra min tidligere systemdisk dukker det opp feilmeldinger fra AI suite II, se bilde. Dette programmet fungerte med det gamle hovedkortet, men tror ikke det er kompatibelt med det nye som skal ha AI suite 3. Forsøkte å avinstallere AI suite II, men får feilmeldingen "The model does not support this application". Hvordan skal jeg fjerne det? Googler litt men har ikke landa på en løsning enda. Har også installert AI suite 3, men fikk ikke startet programmet, så det er mer eller mindre avinstallert...avinstallasjonen gikk ikke uten feilmeldinger. Hva skal jeg gjøre for å fjerne AI suite II og få suite 3 til å virker ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Windows har en tendens til å bli litt forvirret hvis man bytter HK og det ikke er samma modell. Clean-install er beste løsningen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Det er mye problemer med AISuite nå etter en av de siste Windows-oppdateringene. AISuite3 sluttet å virke hos meg etter det. Lenke til kommentar
Espen Bergersen Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Hmm...jævla drit...prøvde noe cleaner.exe jeg lasta ned fra Asus forum uten at det skjedde mye. AI suite II starter fremdeles og kommer med feilmeldinger når jeg starter PC'n 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå