steinjarle Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Sjekk den skjermen!Vi fikk kjøre Bytons heftige Tesla-konkurrent Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 alt er feil!!!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Du er feil Du vil ikke ha en touchskjerm på rattet, en touchpad er en bedre idee, enda smartere om du så på hovedskjemen hvor fingerene er, Tenk muspeker, Ville ha pasasjerens skjem skilt ut og vinklet bort fra sjafør så han kan se på en film uten å forstyrre sjaføren. 2 Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg synes det er gøy med masse teknologi, jeg elsker det. Men dette ser fryktelig distraherende ut. Og blir spennende å se hvordan kollisjonstestene blir! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Skjermen var jo imponerende men resten av interiøret så jo helt forferdelig ut! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 alt er feil!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 "Vi fikk KJØRE"...? Så ikke dere kjørte jeg... 5 Lenke til kommentar
Sporty87 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Spennende concept..., blir nok garantert videreutviklet....,sprekt design... flere ti tusen reservert bilen allerede..Lykke til Byson...,,, Reservert min allerede ! 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Ingen dørhåndtak. Høres ut som en dødsfelle. Er nesten like så dårlig som elektriske vinduer. Hva skjer når en tesla mister 12v batteriet? Kommer dørhåndtakene ut? Googlet litt. Og det var nei. Høres ut som servomotorer. Hvis 12v batteriet blir flatt er det mulig og ladde 12v batteriet ved og fjerne en luke framme i grillen. https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/procedure-for-exposing-the-nose-cone-charging-lugs-for-the-12v-battery.11851/ 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Den skjermen ser fryktelig stor ut, og det ser ut som den sitter ganske høyt også? Jaja, man får se. Kanskje det blir en verdig konkurrent. Men det virket litt..komplisert? Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Er slike biler det -aldri- lønner seg å ha revisjon 1 av. Akkurat som første gen Tesla Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Tror ikke jeg ville vurdert denne før etter tredje eller fjerde generasjon. 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Skjønner det selger klikk å ha "Tesla" i tittelen, men hvor mange år er det til vi kan kjøpe denne bilen i Norge da skal tro ? Noe sier meg at det ikke er rett rundt hjørnet, i likhet med alle andre "heftige Teslakonkurrenter" Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 "Vi fikk kjøre Bytons heftige Tesla-konkurrent" Nei, kan jeg ikke se hverken på bilder eller i videoen at dere gjorde. 1 Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Æsj.. ennå en. Gi meg knotter og enkelt dashboard, alle disse skjermene er bare i veien! Hvorfor skal folk måtte glo på TV bare de skal til byen, liksom? Ordentlige dørhåndtak som åpner en dørlås er også et must, å måtte åpne med en app, elektrisk knapp eller skjult hendel er direkte dumt! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Joa, fint og stilrent med skjermer i guess, men knapper er undervurdert som faktisk funksjonell betjening (og det gjelder ikke bare biler). AtW 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Stor skjerm inne i bilen? Halleluja.. Lenke til kommentar
Knut Baardsen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Tror jeg hadde klikket av den svære blanke skjermen, full av reflekser etter en veldig kort tid :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå