AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Hei, jeg er en jente på 14 og jeg har en veninne på samme alder.... i dag hadde hun sex for 1 gang, de gjorde det 4 ganger med samme kondomet... det er en uke siden hun fikk mensen så i følge det jeg har hørt så har hun eggløsning, er dette noe å bekymre seg for? Anonymous poster hash: b799c...581 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2018 Anonymous poster hash: f8ef7...414 15 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Hahaha, samme kondomet, hva i huleste! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Ja, da kan hun være gravid. Anonymous poster hash: 8b0d0...b9e Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Hei! Eggløsning skjer på 13-14 dager etter at mensen begynte. Så selv om hun har vært uforsiktig, så kan hun ha flaks og ikke ha blitt gravid. Det var kjempefint at de brukte kondom, men man kan bare bruke det samme kondomet en gang. Hvis man bruker det igjen er det like usikkert som å ikke bruke noenting. Snakk med venninnen din og kanskje også helsesøster på skolen? På helsestasjonen (hvis dere har det i nærheten) har de også som regel gratis kondomer. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Det var kjempefint at de brukte kondom, men man kan bare bruke det samme kondomet en gang. Hvis man bruker det igjen er det like usikkert som å ikke bruke noenting. Det er direkte feil. En presenning tåler å bli regnet på mer enn en gang uten at det under blir vått. Så lenge det ikke har kommet sperm på utsiden av kondomen så går det veldig flott. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Det var kjempefint at de brukte kondom, men man kan bare bruke det samme kondomet en gang. Hvis man bruker det igjen er det like usikkert som å ikke bruke noenting. Så lenge det ikke har kommet sperm på utsiden av kondomen så går det veldig flott. Kan du være vennlig å forklare denne fremgangsmåten på hvordan holde spermie inne i kondomet etter 4 utløsninger? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 La vær å ta den av. Det er plass til rimelig mye gugge i en kondom Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Historien forteller ikke om han tok av kondomet mellom øktene, vrengte det, vasket det, vrengte det tilbake og brukte det igjen. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Fint at helsestasjonene for ungdom ikke klarer å få levert ut de gratiskondomene de har, til ungdommen da Jaja, det finnes jo "angrepille" i våre dager da. Hardt for kroppen da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 de gjorde det 4 ganger med samme kondomet... husket de å snu kondomet mellom hver gang ? Anonymous poster hash: f8ef7...414 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Sparer på glidemiddelet Anonymous poster hash: 39f44...c0e Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 La vær å ta den av. Det er plass til rimelig mye gugge i en kondom Hæ.... Mens du puler så driver du jo å presser på "beholderen" i front og jeg vil påstå uten inngående kjennskap i konstruksjonen at sjansen for at væske presses langs skaftet og ut er ekstremt stor ved gjentatte samleier. Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Hvor gammel er han venninnen din hadde sex med? Evt hvor gammel er venninnen? Endret 13. januar 2018 av Ung Spiller Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 La vær å ta den av. Det er plass til rimelig mye gugge i en kondom Hæ.... Mens du puler så driver du jo å presser på "beholderen" i front og jeg vil påstå uten inngående kjennskap i konstruksjonen at sjansen for at væske presses langs skaftet og ut er ekstremt stor ved gjentatte samleier. Neida, det går bra, men det føles rimelig merkelig ut og kan ikke akkurat sies å være deilig. Blir en "boble" med sperm som beveger seg rundt kukkhodet. Gjorde det en del i mine yngre dager da jeg syntes det var flaut å si at jeg kom og trengte et kondombytte. Lenke til kommentar
Psyycho Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Kondom er aldri 100% sikker men mest sannsynlig ingenting å være bekymra for. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Bare fordi det gikk bra betyr ikke at det går bra. Det er ikke så lett å bli gravid som skremselspropaganda skal ha det til. Folk prøver å bli gravide en god stund før de får det til. Selv hadde jeg aldri turt noe slikt. Jeg smalt dama på tjukken på første forsøk begge gangene og eksen ble gravid TO ganger med prevensjon (pille og senere sprøyte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå