jae-ols Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg fryser mye, særlig om kvelden. Har blitt verre og verre. Samtidig har jeg gått opp i vekt. Har nettopp hatt influensa. Og jeg har ofte hodepine. Hva kan det være? Har tatt blodprøver som jeg venter svar på. Kan det være noe med stoffskifte? Trodde ikke menn hadde det problemet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Går du på noen faste medisiner? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Menn kan ha problemer med stoffskiftet. Ellers vanskelig å svare på, stoffskifteproblematikk og vektoppgang hører sammen (tenk over om du har endret noe i det siste som kan forklare vektoppgangen), vent på prøvesvarene. God bedring. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Du får ta dette opp med din fastlege, å spørre her blir nesten som å google to tre symptomer. Og dersom vi går ut ifra tidligere poster kan man utelukke at din vektøkning skyldes overspising. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Kan blant annet være nyretrøbbel og andre alvorlige ulumskheter. En urin- og blodprøve (adskilt), gir et raskt svar. Blir legen på deg på mandag. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Går du på noen faste medisiner? Truxal, Cipralex. Og Albyl-E Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2018 Kan blant annet være nyretrøbbel og andre alvorlige ulumskheter. En urin- og blodprøve (adskilt), gir et raskt svar. Blir legen på deg på mandag. Har tatt blodprøver, venter på svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå