Niklasp Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Forvent deg lang ventetid hvis du vil bytte batteriet hos Apple Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 kjopte meg ett nytt batteri til min galaxy mega 6.3" igår her i korea. 100kroner kostet det store batteriet, å nå fungerer mobilen like godt som når den var ny. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Et annet alternativ er å vurdere et batteri-deksel til iphone. Da klarer man å holde seg unna ladekontakten litt lenger. Lenke til kommentar
1JOKDKR4 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Et annet alternativ er å vurdere et batteri-deksel til iphone. Da klarer man å holde seg unna ladekontakten litt lenger. Dette er også en flott måte og herpe iPhonebatteriet ytteligere på Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Et annet alternativ er å vurdere et batteri-deksel til iphone. Da klarer man å holde seg unna ladekontakten litt lenger. Dette er også en flott måte og herpe iPhonebatteriet ytteligere på Men det spiller liten rolle, siden batteriet likevel skal byttes. Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg byttet batteri på min 6s på Eplehuset i Oslo forrige uke og det tok en dag. Såpass lang ventetid må man kunne forvente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg