ilpostino Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 I går fikk jeg endelig tak i en NAD C165BEE som er koblet sammen med en C272BEE effektforsterker og en NAD C515BEE cd-spiller. Jeg har lenge hatt lyst til å skaffe en vinylspiller men det er jo en diger jungel der ute av ting å velge mellom. effektforsterkeren jeg har støtter platespillere med både MM og MC så jeg slipper å ha et ekstra ledd med forsterker til platespilleren. Jeg har vurdert NAD C558 ettersom alt det andre jeg har er NAD. Noen forslag? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 En Rega eller Pro-Ject er alltid safe. Hva med noe brukt? Jeg har en NAD spiller, det er basically en moddet Rega. Men vet ikke hvordan det er med nyere NAD spillere. Hva er budsjettet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2018 Takk for tips. Jeg har foreløbig ikke noe budsjett men det skal litt til før jeg går over 5000-6000 for platespilleren. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Du bør også tenke nøye over hva du vil ha. - Jeg kjøpte meg en Pro-ject for etpar år siden, men har angret litt etterpå (Er antagelig ikke "nok" entusiast" ) fordi den ikke har ting som autostart, autostopp og at jeg må ta av tallerkene og flytte reima for å bytte mellom 22/45 rpm f.eks ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå