stine__ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvordan finner jeg ut hvilket skjermkort jeg har? Jeg lurer oxo på om noen vet om en side på nettet hvor man kan lære noe om data. Og da mener jeg en side for oss som er HELT grønne God jul Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Tror jeg fant det ut selv *stolt* Jeg fant ihvertfall noe på "system information" som het "ATI 3D RAGE LT PRO" Er det et skjermkort? Og er det bra nok til at jeg kan spille de nyeste spillene fra ps2 og sånn? Gidder ikke å kjøpe spill hvis det blir hakkete Fortsatt god jul alle sammen Lenke til kommentar
kain Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja det er et skjermkort, det spørs vel om det vill gå helt glatt med de nyeste spillene Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Lære data ja... det gjør man ikke over natta, men her på hw.no er et aldeles utmerket sted å begynne. Kom selv hit i 1998 og har lært mye, syns jeg nå selv da... Les guidene, testene, anbefalingene osv, så kan du etterhvert kanskje begynne å bygge/sette sammen/oppgradere din egen datamaskin, da lærer du mye. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå