Gå til innhold

Emo og Skramz

asseroya

Anbefalte innlegg

Mange av bandene ga jo kanskje ut maks ett album, noen ep'er og en del singler (se bare på pg 99 og I Hate Myself). En del av disse har blitt samlet i kompilasjonsalbumer, som du sier. Allikevel ikke alltid så lett å finne fram i.

Ikke hørt alt her, men ser ut til å være en del greie ting på denne playlista: https://open.spotify.com/user/roboticempire/playlist/5m4VE45DX712nWfjEESY66?si=XrjfDmg9QdubrctCmz_Umg

Endret av Tomeito
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle vært et forsøk på revival av skramz egentlig. Hadde vært interessant. Om det er noe som ligner for tiden er det litt for twinkly for min smak. Ikke at jeg har noe mot det, men når jeg vil høre screamo vil jeg høre mer post-hardcore innflytelse fåvæ

Lenke til kommentar

Vel, du hadde jo "the wave" for noen år siden. Men de fleste av de banda har jo utviklet seg videre.

Blant dem Pianos Become the Teeth, som akkurat har gitt ut sitt nye album Wait for Love. Og dæven det er majestetisk. De fortsetter som på forrige plate med å ha en mye mer melodisk tilnærming. Dette er flotte og svevende melodier. Kyle Durfey fortsetter å utvikle seg som sanger. Jeg digger dette... selv om det ikke lenger er screamo. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...