IHaveADream Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Er det det? Jeg er en skikkelig frysefant og har prøvd med ullundertøy osv, men fryser fremdeles, selv om jeg løper. Jeg liker å løpe ute, men på vinteren må ekstra tiltak til. Lurer derfor på om det er "innafor" å løpe med parka på. Jeg føler at det er det eneste som hjelper på meg... Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvem skulle hatt noe imot det? Og hvorfor skulle du isåfall brydd deg om det? Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Uansett om det er inn eller ikke er det minst en person som kommer til å se rart på deg. Hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Er det det? Jeg er en skikkelig frysefant og har prøvd med ullundertøy osv, men fryser fremdeles, selv om jeg løper. Jeg liker å løpe ute, men på vinteren må ekstra tiltak til. Lurer derfor på om det er "innafor" å løpe med parka på. Jeg føler at det er det eneste som hjelper på meg... Du får prøve å unngå motepolitiet når du er ute og løper, så går det nok bra. 1 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvis du løper best med parka i kaldt vær, så ha det på. Det er vel ikke noen motekonkurranse? Løp, få jobben gjort på best mulig måte. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Er det det? Jeg er en skikkelig frysefant og har prøvd med ullundertøy osv, men fryser fremdeles, selv om jeg løper. Jeg liker å løpe ute, men på vinteren må ekstra tiltak til. Lurer derfor på om det er "innafor" å løpe med parka på. Jeg føler at det er det eneste som hjelper på meg... Parka? Ull er best. Endret 12. januar 2018 av zeebra Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Det er innafor å løpe utenfor med parka, men innenfor blir det litt utenfor, hvis ikke det er en parka uten for. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Vil du ikke bli veldig varm av det? Ull og skallklær funker fint slik at man ikke blir for varm. Lenke til kommentar
asseroya Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ikke at noen skulle brydd seg egentlig, men det ser sikkert skikkelig dumt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå