malvin123 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har planer om å gå over til AMD CPU, men lurer på hvilket hovedkort jeg skal kjøpe som kan bruke mine 512 SDRAM, og som jeg senere kan bytte ut med DDR Ram ? Helst ett Raid-kort... Har tenk på AMD 1700+ eller 1900+ Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Her tror jeg du egentlig må velge om du vil ha DDR eller ikke. Tviler på at du finner ett kort som både har satt av plass til SDRAM og DDR. Så hvis du går for DDR, så er de fleste kort bra. Lenke til kommentar
dessident Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 SDRAM / DDR SDRAM på samme hovedkort blir ræva. Dessuten kan du ikke bruke dem samtidig. Kjøp Epox 8K+ (eller hva det nå **** heter), som er billig, uten raid og bra overklokkings muligheter. Koster rundt 1000.- Annet hovedkort som er tøft, er Soyo K7 Dragon som er med raid, lan og 5.1 sourround lyd. Bra overklokkingsegenskaper her også. Koster rundt 1800.- Har du tatt en titt på p4 nw 1600mhz + et ddr oppsett ? Like bra / bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå