ATWindsor Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg må innrømme jeg er ganske overrasket over hvor mange som synes det er negativt at man får mer fra venner i facebook, er ikke det hele poenget med plattformen? Om du ikke vil ha det, hvorfor bruker man face i det hele tatt? AtW Jeg bruker Facebook for å ha folk tilgjengelig (for eksempel perifere bekjente, kolleger, el.l.), men det betyr ikke at jeg ønsker å høre fra dem absolutt hele tiden. Men nyheter vil du ha hele tiden? Saken handler jo ikke om at feeden oppdateres oftere, men at innholdet endres (?) AtW Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg må innrømme jeg er ganske overrasket over hvor mange som synes det er negativt at man får mer fra venner i facebook, er ikke det hele poenget med plattformen? Om du ikke vil ha det, hvorfor bruker man face i det hele tatt? AtW Jeg bruker Facebook for å ha folk tilgjengelig (for eksempel perifere bekjente, kolleger, el.l.), men det betyr ikke at jeg ønsker å høre fra dem absolutt hele tiden. Men nyheter vil du ha hele tiden? Saken handler jo ikke om at feeden oppdateres oftere, men at innholdet endres (?) Nyheter og nyheter... Jeg ønsker mer om temaer jeg er interessert i/organisasjoner eller lignende jeg følger. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Nyheter og nyheter... Jeg ønsker mer om temaer jeg er interessert i/organisasjoner eller lignende jeg følger. Da fungerer jo fortsatt RSS utmerket. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Tro om Facebook blir mindre interessant for oss med bedrifter som reklamerer på Facebook nå? Det er håpet. Så du håper at en av to helårlige fritidstilbud går konkurs fordi de eneste plassene å reklamere i 2018 er sosiale medier, hvor Facebook er mest brukt at hele befolkningen, på tvers av alder? For det er det du ønsker. Ingen leser avisene mer, små bedrifter kan ikke kjøpe reklame på store nettsider som lokalaviser, regionalaviser osv. Facebook er den eneste plassen vi kan vise at vi eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Tro om Facebook blir mindre interessant for oss med bedrifter som reklamerer på Facebook nå?Det er håpet. Så du håper at en av to helårlige fritidstilbud går konkurs fordi de eneste plassene å reklamere i 2018 er sosiale medier, hvor Facebook er mest brukt at hele befolkningen, på tvers av alder? For det er det du ønsker. Ingen leser avisene mer, små bedrifter kan ikke kjøpe reklame på store nettsider som lokalaviser, regionalaviser osv. Facebook er den eneste plassen vi kan vise at vi eksisterer. Ikke prøv å fortelle meg hva jeg ønsker. Det har du tydeligvis ikke forstått. Hvis en bedrift faktisk går konkurs av denne endringen, så kan det vel stilles spørsmål ved om bedriften liv laga uansett...? For meg som bruker av Facebook er dette en god endring. Det er beklagelig at noen har en tilnærming til Facebook som en tjeneste der de kan legge mest mulig clickbait, "false news" og annen spam, men sånn er det nå. Når Facebook selv ser det nødvendige av disse endringene, for det gjorde de nok ikke frivillig, så må man ta det som et tegn på at det faktisk er sterkt nødvendig. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Nyheter og nyheter... Jeg ønsker mer om temaer jeg er interessert i/organisasjoner eller lignende jeg følger.Da fungerer jo fortsatt RSS utmerket. Det gjør egentlig ikke det. Jeg finner ingen gode RSS-lesere, og det er ikke alle nettsteder som støtter RSS: Endret 25. januar 2018 av hekomo Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Det gjør egentlig ikke det. Jeg finner ingen gode RSS-lesere, og det er ikke alle nettsteder som støtter RSS: Jeg bruker feedly. Hvilke nettsteder støtter ikke RSS? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Det gjør egentlig ikke det. Jeg finner ingen gode RSS-lesere, og det er ikke alle nettsteder som støtter RSS:Jeg bruker feedly. Hvilke nettsteder støtter ikke RSS? I og med at jeg ga opp RSS så har jeg ikke oversikt over det lenger. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jaja, sånn kan det gå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg