G Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Er utstyrsprodusentene tvungen til å la være å implementere Freesync når de først har gått for Gsync? Endret 25. januar 2018 av G Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 I FPV spill, eksempelvis shootere, så har jeg spilt dårligere etter hvert som størrelsen på gamingskjermen har økt fra 17, til 19, 24 og 27 tommer. Denne må bli enda værre. Nå er det jo også et annet tall som har økt siden den gang det var vanlig å spille på 17 tommer. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 I FPV spill, eksempelvis shootere, så har jeg spilt dårligere etter hvert som størrelsen på gamingskjermen har økt fra 17, til 19, 24 og 27 tommer. Denne må bli enda værre. Nå er det jo også et annet tall som har økt siden den gang det var vanlig å spille på 17 tommer. Akkurat det jeg tenkte på også. Er nok noen år i mellom de skjermene der. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Dette blir for stort, men gi meg heller en 40" med disse spesifikasjonene. Har i dag en 40" 60hz uten gsync men hadde jeg kunnet kjøpt en 40" med gsync og litt mere hz så gjerne det. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 I FPV spill, eksempelvis shootere, så har jeg spilt dårligere etter hvert som størrelsen på gamingskjermen har økt fra 17, til 19, 24 og 27 tommer. Denne må bli enda værre. Nå er det jo også et annet tall som har økt siden den gang det var vanlig å spille på 17 tommer. Akkurat det jeg tenkte på også. Er nok noen år i mellom de skjermene der. Om du tenker på alderen så stemmer det nok at jeg har blitt eldre siden jeg spilte på CRT-skjermer på 48kg for et partre tiår siden, men hadde det vært alderen som er hovedproblemet så burde jeg merket forskjellen som en mer flytende greie både før og etter at jeg bytter skjerm. Jeg merker faktisk relativt stor forskjell når jeg går opp og ned mellom skjermstørrelsene i enkelte spill, og hadde kun jeg spilt et spesifikt utvalg FPS'er hadde jeg nok holdt meg på maks 24". Det samme opplever jeg når jeg flyr FPV droner. Stor skjerm med høy FOV er fint når man sitter langt oppe i luften i et fly, men er ikke nødvendigvis en fordel når man flyr fort, lavt og nært hindringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå