Gå til innhold

[Løst] Windows 10 Pro oppdatering.

Woff

Anbefalte innlegg

HJELP!!    :) 
Sliter med Windows oppdatering. Har i dag Windows 10 Pro Versjon 1703 men automatisk oppdatering vil gjerne legge inn Versjon 1709.
Dette har jeg nå prøvd tre ganger med identisk resultat:
ALLE ikoner på skrivepult og oppgavelinja under forsvinner!
Jeg har på desktopen 28 ikoner og på linja under 98 program-linker samt 20 ikoner (kjørende) til høyre ved dato / klokke. Har også en digital klokke (windows gadget) og alt dette forsvinner ved oppdatering..
Har nå utsatt oppdateringen til 24/1 men det er jo bare to uker... Og jeg har LITEN lyst til å legge opp alt på ny.

Noen som vet hva jeg bør finne på eller noen som har vært innom problemet?

Har en I7-5960X uklokket, 32Gb ram,1 Tb Samsung 960 Pro SSD og et Asus X99-DELUXE hovedkort samt et GeForce GTX 980 Ti hvis det er behov for den infoen..
Har heldigvis sikkerhetskopi av hoveddisken så det å legge tilbake hele disken tar en snau halvtime..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen nevner at antiviruset(spesielt Norton) påvirker oppdatering i momentet maskinen restartes for installasjon. 

Takk for det tipset! Bruker kun Windows Defender sammen med IObit Anti-Malware, men kan selvsagt prøve uten disse.

Lenke til kommentar

Da er omsider pc oppdatert! 
Hva som gjorde utslaget vet jeg ikke, men som tipset over her slo jeg av anti-malware anti-virus samt alle andre kjørende programmer (skype, dropbox og iobit programmer).
Dette gikk altså bra på fjerde forsøk, godt at jeg har backup av hoveddisk! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...