Gå til innhold

Trenger en ekstra jobb!

Anbefalte innlegg

Har en 60% jobb i helsevesenet men dette gir ikke inntekt nok. Har dere noen ideer om hva jeg kan spe på med? Kan være vanskelig å kombinere en annen jobb til den jeg allerede har.. Takker for ale svar!

Hilsen en som bare ser at gjelden blir større og større men klarer ikke å få den nedbetalt med så liten jobbstilling..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva type jobb og arbeidstider er det du har i 60% stillinga som du har?

Dersom du har faste vakter til faste tider (f.eks 8-16 tre dagar i veka) så er det mykje lettare å finne seg ein ekstrajobb enn dersom du jobber litt "tilfeldige" vakter.

Normalt sett så vil det innanfor helsevesenet være enklast å jobbe ekstra for samme arbeidsgiver.

Det innlysande forslaget er derfor å ta på deg ekstravakter.

Sjekk også regelmessig om det på arbeidsplassen din blir lyst ut ledige stillingar. Som deltidsansatt så har du fortrinnsrett til å få utvida di stilling før det kan ansettast nye arbeidstakarar.

Lenke til kommentar

Av fleksijobber, eller hva jeg skal kalle det, så er et greit alternativ å gå rundt til folk og høre om de trenger f.eks. litt måking eller hagerydding, ganske lett å se hvor du har størst sjanse for å få napp :wee:  Så har man folk som gjerne betaler for litt husarbeid.

Høres kanskje ikke ut som et bra alternativ for å tjene greit og det gjør at det er lettere å få slike jobber. Er du effektivt så kan det bli rimelig bra timebetalt, kommer brått opp i et par tre hundrelapper i timen hvis du avtaler fastpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...