ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg sitter og gleder meg som en hund til ferien. Får treffe familien igjen (jeg studerer) og jeg skal arrangere lanparty for kompisgjengen. Ingenting er som en skikkelig runde BF i El Alamein. Ser også fram til nyttårsaften, det blir konge. Jul er rett og slett kvalitetstid! Noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja! Eg gleder meg.... men eg får ikkje 2 ukers ferie Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Juleferie... jah, ferie er alltid kjekt... Selve julen...? Nei... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jaja, jeg får ikke juleferie jeg menmen, kjekt å jobbe i jula. Korte arbeidsdager, lite mas og masse kaffe God tid til å rydde rundt pulten min og hyller og gulv Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gleder meg som en unge Skal bli fett å slippe skolen et par uker Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har juleferie nå jeg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har juleferie nå jeg KJEFTEN Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg gleder meg masse.. Bare en uke og en dag igjen på skolen Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har på en måte begynt på den nå jeg. Har kobla ut hjernen, og den er vannseklig å skru på igjen. Sitter å tegner eller tenker på andre ting i timanne, litt dumt egentlig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bare 6 skoledager igjen nå! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 5 mener du vel? *Ha fri på fredag om en uke* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Tenk så deilig det skal bli å sleppe skole i hele 2 uker! Det er det aller beste med hele julen.. mat og presanger kommer på 2 og 3 plass:p Endret 11. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 egentilig bare 4 kjedelige skole dager igjenn jeg da.. Skal spise mat og "kose" oss på torsdag Så slutter vi 11.30 på fredag neste uke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 /me skal på LAN i jula. Ohoooi det blir moro! http://www.banken-lan.cjb.net/ Faktisk så gleder eg meg meir til det enn julafta... Hmm.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 gleder meg mye til jula Gleder meg mer til atter en konge.... YaY, tirsdag klokka 11 går jeg ned til Coloseum og gjør meg klar for at eventyret ender.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bare 6 skoledager igjen nå! Og jeg har Fysikk prøve imorra, matte heldags på mandag, ØK/IT heldags på tirsdag, fri onsdag og engelsk heldags på torsdag og avsluttning på fredag!!! Men gleder meg fordet....Jultider er det beste.... har bursdag 21 des, jul 24 des og nyttårsaften 31 des!!! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Seks dager igjen på skolen her... Blir litt utrygt neste fredag, er juleball dagen før og så skole dagen etter. Syns det er en litt dårlig kombinasjon.. Men jeg gler meg til Jul, Julaften , Atter en Konge, Nyttårs Aften og alt det andre Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ÅH, det blir såå digg med juleferie! Masse venner som kommer over, sitte under dyna med kakao og julekaker og se på julefilmer.. Romantisk med snø også.. AAH, gleder meg!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Seks dager igjen på skolen her... Blir litt utrygt neste fredag, er juleball dagen før og så skole dagen etter. Syns det er en litt dårlig kombinasjon.. Men jeg gler meg til Jul, Julaften , Atter en Konge, Nyttårs Aften og alt det andre høhø.. *tenke på krympefesten* Når vi gikk vk2 passa vi alltid på og få fest(ene) på dager med påfølgende skole Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Juleferie = ingen skole. Need i say more? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå