Gå til innhold

USB-C adapter -> USB-C male til 2x USB-C female, umulig å oppdrive?

fasst

Anbefalte innlegg

Fikk min HTC U11 Plus her om dagen og har søkt høyt og lavt etter et adapter som gjør at jeg kan bruke de medfølgende Usonic in-ear(USB-C) for å høre musikk før jeg sovner samtidig som jeg får ladet telefonen i løpet av natten.

Nå har jeg vært "overalt" på nettet og det ser ikke ut til å eksistere et slikt adapter. Det finnes mengder av USB-C male til 1x USB-C female (for lading) og 1x 3,5 jack (audio), men altså ingen med 2x USB-C female.

Finnes ikke dette fordi det er noen tekniske begrensinger i å lage et slikt adapter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Høres risky ut; Teoretisk en lader i begge female endene samtidig (ingen god idé).

Noen kan isteden ha laget en lader med USB-C female utgang hvor signalering fra tlf kom ut (altså; tlf->lader->Headset).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Du kan jo forsøke med en USB-C hub?
Hva med denne? https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/kabler-og-adaptere/F4U090BTBLK/belkin-usb-c-4-port-hub-sort

Bare et eksempel, en av de første som dukket opp på google. Finner sikkert billigere fra Kina...

Da har du ihvertfall innganger både til både lader og øretelefoner.

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar

Du kan jo forsøke med en USB-C hub?

Hva med denne? https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/kabler-og-adaptere/F4U090BTBLK/belkin-usb-c-4-port-hub-sort

Bare et eksempel, en av de første som dukket opp på google. Finner sikkert billigere fra Kina...

Da har du ihvertfall innganger både til både lader og øretelefoner.

Ja, har sett på hub'er. I alle fall én utgang må ha lading og jeg har funnet flere som har det.

Utfordringen er deretter lading og audio som noen har meldt tilbake at de ikke fikk på den type hub de hadde kjøpt, enten dårlig lading eller statisk støy på audio.

Det er bare å finne den riktige. XDA har en del tråder om dette hvor folk har prøvet og feilet.

PS. Forstår at linken din bare var et eksempel. Den har ikke ladeport ser det ut til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...