Karl Andreas Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hallo hallo 1. I det siste opplever jeg problemer ved å fornye mitt abo automatisk, på leverandørers sitt nettsted. Vanlig skjer det når jeg lagrer bankkort info på min profil. Jeg har sjekket om bankkortet som er registrert ikke er tomt, og det er helt omvendt. Kortet var ikke sperret heller da. Så må jeg slette mitt bankkort, og lagre på nytt, så noen ganger vil det fungere . Er det noen som den leverandøren måtte avklare med det tjenesten de bruker ved nettbetaling, eller jeg må ta kontakt med banken og fortelle om problemet? 2.Ved den samme operatøren får jeg ikke betale på nettet (for extra datapakker ogs.), når bruker Google Chrome. Det går an kun med Mozilla Firefox. Skyldes det utdattert nettleseren min, eller dem, den operatøren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 De fleste operatører har flere måter å fylle ringekontoen på. Du kan også forsøke å logge på fra en annen pc eller mobil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Quel operateur? De har forskjellige løsninger alle mann. Lenke til kommentar
Karl Andreas Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2018 Hei ! Det er MyCall. Ils sont eux! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ja nettopp! De har ikke app. Prøv å bytte nettleser! Lenke til kommentar
Karl Andreas Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2018 Greit! Litt rart at ikke mulig å bruke alle, men samtidig ordner seg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå