ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei der. Lurer ganske enkelt på om det er farlig å trappe i seg for mye vitamintilskudd? Eller "kvitter" kroppen seg automatisk med "overskuddet" via urin\bæsj( )? Bare lurer altså, fordi jeg tok en overdose, dvs 8x anbefalt daglig dose vitamintilskudd. Følte meg litt "luguber" en times tid etterpå... Men jeg lever fremdeles! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 OMG er du klar over at du kunne fått hjertestans??!!! hehe, bare tuller med deg Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du kan få i hvert fall C-vit sjokk. Men har ikke hørt om noe jeg kommer på i farta. Vet bare at jeg og noen andre har fått c-vit sjokk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Mye sperm kanskje? hmm..... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 c-vitaminsjokk kan jeg kvalme og svimmelhet, men ikke stort mer enn det. . . Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Erm... Når jeg var i militæret for noen år siden, så veddet jeg med en annen om hvem som kunne spise flest sånne små multivitaminer på en gang. Jeg vant med 52 stykker... Skjedde vel ikke noe spesielt, selv om jeg pisset selvlysende urin i flere dager etterpå... Når jeg tenker meg om har jeg ikke vært syk siden den gang, men det er vel sikkert tilfeldigheter, da jeg egentlig ikke har vært syk noen gang... Endret 11. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg veit ikke åssen det er med voksne folk men... Vertfall unger kan vist få "jern-forgiftning" eller noe om den får i seg for mye mineraler og sånn... vet ikke helt åssen det er men, kroppen får vist sjokk på en måte og så bare stopper det... Tror jeg... Kan jo være noe jeg bare har hørt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg vet man kan gjøre slik at Leveren sprekker hvis man tar for mye Kreatin.. Har selv blitt advart mot dette.. Kreatin er et naturlig brennstoff som legger seg i muskelcellene, og hjelper musklene til mer anaerob energi under tung til middels tung belastning. Med tilskudd av kreatin tar det lengre tid før melkesyren blander seg inn i treningen din, og du klarer flere repetisjoner enn uten. En rask, merkbar volumøkning er ikke uvanlig ved bruk av kreatin. Vil si at dette er sterkt overdrevet ,men du merker at du har mer energi på dager du har sovet lite.. Og hvis du trener styrke.. Jeg har startet på det igjen.. FOr og klare og være oppe så sent nesten hver dag.. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Man kan få enoverdose av alt, til og med idioti kommer ofte i alt for stort kvantum. Alt kommer ann på mengden. Når det gjelder multivitaminer av denne typen, så er du nok nødt til å knaske mange esker før det gir noen alvorlige utfall. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kan bekrefte at ved alt for høy dose vitamintilskudd får du SPRAY BÆSJ DE LUX! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har startet på det igjen.. FOr og klare og være oppe så sent nesten hver dag.. Smart... Kanskje kroppen din faktisk trenger søvn? Og det er bare musklene som nyter godt av kreatin, hjernen din blir bare sløvere og sløvere. Men det passer jo bra, kreatinbrukere er vanligvis ikke så opptatt av hjernen sin i utgangspunktet. "Håper samboeren min husker å kjøpe de blå/grønne/gule bolebuksene og "Better Bodies" 80-talls toppen til jul!" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har startet på det igjen.. FOr og klare og være oppe så sent nesten hver dag.. Smart... Kanskje kroppen din faktisk trenger søvn? Og det er bare musklene som nyter godt av kreatin, hjernen din blir bare sløvere og sløvere. Men det passer jo bra, kreatinbrukere er vanligvis ikke så opptatt av hjernen sin i utgangspunktet. "Håper samboeren min husker å kjøpe de blå/grønne/gule bolebuksene og "Better Bodies" 80-talls toppen til jul!" Hehe... Kroppen trenger søvn ,men jeg har begynt og tvinge ned noe kaffe når jeg våkner nå.. Klarer lettere og holde meg våken.. Og si at Hjernen blir sløvere og sløvere så vil jeg spørre hvor du har det ifra.. Jeg har lest det stikk motsatte mange steder. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kan bekrefte at ved alt for høy dose vitamintilskudd får du SPRAY BÆSJ DE LUX! Okei, jeg er kansje rar men... _DET_ var en opplysning for mye for meg så tidlig på morran.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kan bekrefte at ved alt for høy dose vitamintilskudd får du SPRAY BÆSJ DE LUX! Det stemmer faktisk altså.. Jeg har noe slikt Cvitamin og det er ikke lurt og spise alt for mye av det.. Selvom det smaker nammenamm.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Takk takk takk igjen... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Beklager altså... Jeg ville heller brukt en annet ord som var litt mer "spisbart" ,men det er litt sent.. Men man skal ta masse vitaminer hvis noe slikt kan skje så vi er alle i den trygge sonen.. men EOD! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Sikkert ikke noe videre farlig å ta slike tabletter uten begrensning på inntaket... Ble svært kvalm utpå natta, men det ga seg fort. I dag føler jeg meg toppers! Ahh, livet er herlig! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Og si at Hjernen blir sløvere og sløvere så vil jeg spørre hvor du har det ifra.. Jeg har lest det stikk motsatte mange steder. Jeg støtter meg på ingenverdensting når det kommer til vitenskapelige beviser! Det jeg uttaler meg om er at det er en kraftig overrepresentasjon av det man kaller "bolere" som bruker kreatin, og gruppen "intellektuelle" er nesten ikke representert. Men det bunner ut i hva du vil ha ut av livet ditt, er du fornøyd med å være boler, så lykke til. Jeg forbeholder meg all rett til å være subjektiv og andres synspunk tas til etterretning, men avfeies stort sett blankt Kan forøvrig legge til at overdose av koffein (tabletter) fører til det mottsatte av overdose c-vit. Nemlig hard mage, kanskje en kombinasjon er løsningen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tja.. Folk som kjenner meg her på forumet (3stk som har møtt meg IRL tror) vet at jeg er langt ifra noe Bolekis.. Tilogmed folk som jeg har snakket med over IRC hver dag omtrent i over 2år nå skjønner at jeg ikke er noe bolekis.. Jeg liker og trene og holde meg i form ,og ser ikke noe gale i og ta kreatin.. Du tilfører bare noe ekstra til og bygge musklene... Men om det er så veldig effektivt vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg liker og trene og holde meg i form ,og ser ikke noe gale i og ta kreatin..Du tilfører bare noe ekstra til og bygge musklene... Men om det er så veldig effektivt vet jeg ikke.. Egentlig blåser du bare opp musklene med kreatin, dvs. du får mer væske i dem. En "profesjonell boler" som jeg kjenner, mener at man likegodt kunne tatt en teskje salt heller. Og med "profesjonell", snakker vi om at han trener med 280 i mark-løft, og ikke kvier seg for å "ta en kur" og sette sprøyter rett i låret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå