shamanix Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sorry, men space på tastaturet funker ikkke. Jeg har kjøpt et nytt hovedkort(Epox8KRA2+) og jeg får ikke installert netterskortet på den (Inneygd). Det installeresm men det står fortsatt utropstegn på det.(Jeg har prøvd driver på CD og Windows) og har installert Windows to ganger... Mellomrom lagt inn av en velvillig moderator Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Mulig driverne på CD'n ikke støtter operativsystemer ditt F.eks. Win XP Sjekk ut hjemmesiden til produsenten, last ned de nyeste driverene. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Mulig driverne på CD'n ikke støtter operativsystemer ditt F.eks. Win XPSjekk ut hjemmesiden til produsenten, last ned de nyeste driverene. har windows 2000 og fant ikke drivere på nettet. Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Harduprøvdålasteneddriverefravia? på http://www.viaarena.com/?PageID=2 Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fiks space-tasten før du poster en ny tråd. For øvrig - jeg regner med at du har entertast? Bruk den. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg