Arodem Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Utstyrsprodusenten Hyperkin skal slippe den i sommer.Game Boy gjenoppstår i ny og forbedret form Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 "Dersom du foretrekker å slite med lysforholdene, og heller vil ha den autentiske «jeg-ser-ingenting-på-grunn-av-sollyset»-opplevelsen, kan du skru av baklyset helt. Gode minner 3 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Har fortsatt den første utgaven hjemme da fattern kjøpte en hver av barna I 92-93 tipper jeg. Fryktelig synd han ripa inn navnene våres på de med kniv ? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Tror jeg har våre også ^^ Anbefaler folk å prøve Motocross Madness! Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Eventuelt kan man jo laste ned en android emulator på mobilen og få ti ganger mer underholdning enn de idiotiske mobilspillene som er populære nå.. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Tror jeg har våre også ^^ Anbefaler folk å prøve Motocross Madness! Det er ikke Motorcross mania? Forgjengeren til Excitebike på NES Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Tror jeg har våre også ^^ Anbefaler folk å prøve Motocross Madness! Det er ikke Motorcross mania? Forgjengeren til Excitebike på NES Og forresten, siden du er inne på Excitebike, og du ikke har hørt om Tool Assisted Speedruns før ^^ Så får du deg sikkert en god latter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå