Delux Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hallo folkens. Jeg har en duron 900mhz, på et MSI K7T Turbo jeg har ikke låst opp denne CPUen. Så jeg klokker bare ved hjelp av FSBen, men når jeg gjør dette, reagerer ikke skjermen når jeg slår den på igjen. Og jeg må restarte CMOS. Hva kan være galt. Og hva kan jeg gjøre for å klokke den med FSB?? Takker for svar......... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Still til 1.85 volt og sett multiplyer til 10,5 bussen på 100. Funka på min duron 800@1050. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Sett fsb til mindre, ikke ta for store hakk i gangen, jeg vet nå ikke hvor stort hopp du gjorde, men jeg anbefaler deg uansett til å låse den opp, fordi KT7 støtter bare 100 mhz bus. Og da får du vel maks 9 x 105 eller noe rundt det. Det er ikke verdt det... lås den opp du. Les guide på http://www.overklokking.no Og du som sa at han skulle sette multiplier 10,5... er du helt dum eller? Les posten hans, Duronen hans er låst!!! Går ikke da! Jeg er så lei folk som ikke svarer på spørsmålene, men heller skryter av det de fikk til, på en helt annen hardware og ikke i like dan situasjon som den som spurte, slutt med det! Mvh kjello2 Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 K7T turbo kortet er basert på KT133a brikkesettet og støtter FSB opp til 133MHz. Men som Kjello2 sier, du må ta små trinn. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-02 14:31 ] Lenke til kommentar
Delux Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Takk for hjelpen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå