Gå til innhold

Ikke bli kalt inn i førstegangstjenesten etter sesjon 2 mulig?

Lami

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om det er mulig å IKKE bli med i førstegangstjenesten selv om jeg er kalt inn for sesjon del 2.

Når jeg svarte på del 1 var synet mitt bra og ville inn. Nå har dette endret seg. Synet er blitt dårligere, og jeg vil absolutt ikke inn i førstegangstjeneste.

Hva er mulighetene her? Kan man si på sesjon 2 dagen at man ikke vil inn lenger? Hjelper det?

Takk for svar.

(Jeg spør for en venninne.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Møt opp på sesjon del 2 og forklar situasjonen til legen som utfører testene. Ring også til Forsvaret på 03003 slik at de er klar over situasjonen før venninna de møter opp.

Ikke vær redd for å ringe! Noen av dem har stått opp med feil bein, så de kan oppfattes litt «sure» :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært en person som absolutt ikke vil inn, så prester dårlig på både de fysiske men også de teoretiske testene. Vær ærlig ovenfor sesjonsoffiseren - Si at du rett og slett ikke er motivert. Ta gjerne en synstest hos optiker og ta denne med til legen. 

Som jente er det fortsatt veldig lett å slippe unna. Førstegangstjenesten er blitt så populær nå at folk står i kø for å komme inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...