Lami Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hei, Jeg lurer på om det er mulig å IKKE bli med i førstegangstjenesten selv om jeg er kalt inn for sesjon del 2. Når jeg svarte på del 1 var synet mitt bra og ville inn. Nå har dette endret seg. Synet er blitt dårligere, og jeg vil absolutt ikke inn i førstegangstjeneste. Hva er mulighetene her? Kan man si på sesjon 2 dagen at man ikke vil inn lenger? Hjelper det? Takk for svar. (Jeg spør for en venninne.) Lenke til kommentar
Støvsuger Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hei, Møt opp på sesjon del 2 og forklar situasjonen til legen som utfører testene. Ring også til Forsvaret på 03003 slik at de er klar over situasjonen før venninna de møter opp. Ikke vær redd for å ringe! Noen av dem har stått opp med feil bein, så de kan oppfattes litt «sure» Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Takk for svar Er ringing nødvendig? Vet ikke helt om hun tørr det hehe. Er det best å gjøre sitt beste på sesjonen da eller være dårligere på det teoretiske feks? Endret 11. januar 2018 av Lami Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Hadde jeg vært en person som absolutt ikke vil inn, så prester dårlig på både de fysiske men også de teoretiske testene. Vær ærlig ovenfor sesjonsoffiseren - Si at du rett og slett ikke er motivert. Ta gjerne en synstest hos optiker og ta denne med til legen. Som jente er det fortsatt veldig lett å slippe unna. Førstegangstjenesten er blitt så populær nå at folk står i kø for å komme inn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå