Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røykeslutt, røykfri på dag 3

SmellyJelly

Anbefalte innlegg

Heisann! 
For 2 dager siden bestemte jeg meg helt brått, har tenkt på det men akkurat der og da fant jeg ut at: nei gidder ikke og røyke mer, og det har vært irriterende ENKELT. Røykt siden jeg var 12-13 år, og er nå 25, eneste jeg merker er litt sug av og til, og det er da det er værst, utenom det null problem. Jeg lurer på om det er flere som har sluttet og røyke og har noen gode tips til meg om det skulle nå bli verre  om jeg merker suget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slutta og røyke jeg og nå, begynte og snuse litt ettersom jeg ble "stuck" i lengre perioder på jobb og nikotin suget ble hardt.

Så før jeg viste ordet av det hadde jeg "glemt" og røyke i en uke. Hadde ikke tenkt på det engang. Så da tenkte jeg jaja er ikke så avhengig som jeg tror da og siden har jeg ikke røykt. Er bare 5 måneder siden da

Byttet vel bare en avhengighet mot en annen da, men en bedre en vil jeg si

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et tips jeg har når du kjenner suget er rett og slett noe så enkelt som å ta seg et glass vann. Du vil merke at tanken forsvinner ganske raskt. Du kan også starte noen aktiviteter som gjør at du glemmer det litt, en sport f.eks eller noe du finner interessant 

Lykke til og stå på, det er *ingen* som røyker lenger, og nå har du sluttet for godt du også! Gratulerer!  :w00t:

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk folkens :D til nå har det vært som BuffyAnneSummers sier så er det faktisk vanen som er værst og slutte med.
Men er fantastisk, allerede idag merket jeg at jeg ikke våknet med slimhoste, selfølgelig har jeg litt slim enda men på lang nær like ille :D lukter og smaker bedre allerede og, hvorfor har jeg ikke prøvd hardere på dette før?  :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...