oivindwold Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Hei ! Jeg prøver å overklokke mitt gtx 1070 (laptop) i msi afterburner. Jeg kan stille det inn på 180+ i core. Men når jeg starter benchmarken så spretter boost clock rett ned til stock boost 1640 mhz + -. Er det låst på noen måte ? Temps er helt fine. holder seg under 70. Må jeg flashe bios for å få noe fart på dette kortet ? Har dere noen bioser å anbefale ? Link ? Jeg har klart å overklokke det ca 80 (ca 1700mhz) mhz i i wildlands ved hjelp av curve editor i afterburner. Men i 3d mark eller heaven spretter det rett ned til stock. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Om jeg ikke tar helt feil må du stille opp Power Limit også. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2018 Om jeg ikke tar helt feil må du stille opp Power Limit også.Går ikke an med laptop. Eller må jeg inn i config filen i afterburner som i gamle dager ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det vet jeg ikke. Men jeg må øke denne på mine skjermkort for å få frekvensen over boost-frekvensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå