Gå til innhold

Kontroll av PC-bygg

Anbefalte innlegg

Heisann! Håper dokker ikkje er leie av å kommentera forslag til builds enno. Har satt opp oppsettet under. Sidan det er dyrt å kjøpa feil, tenkte eg å sjekka med ekspertane her inne at alle delane er kompatible med kvarandre. Om nokon har kommentarar til delane tar eg gjerne imot dei òg. Builden har som mål å vera kraftig nok (minst) ei stund framover, samstundes som eg prøver å unngå å bruka pengar på meir ytelse enn eg eigentleg treng (derav t.d. "berre" 1070). Bruk blir primært gaming i 1080-oppløysing. Tar med mine argument bak valet av dei enkelte delane.

• Kabinett: Corsair Carbide 400Q: https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kabinettogbarebone/tower/corsair-carbide-400q/236734.11101/ (utseende+aksepabel pris)
  • Grafikkort: Palit Geforce GTX1070 (billegaste 1070-kort, samstundes som reviews ser brukbare ut)
  • Prosessor: Intel Core i5 8600K (ypperleg til dagens spel, samstundes som den har blitt litt meir framtidsretta med 6 kjerner i siste generasjon)
  • CPU-kjølar: Cooler Master Hyper 212 Evo (har lite peiling, men den var ikkje for dyr og ikkje for billig)
  • Hovudkort: Asus TUF Z370-Plus ("rett" brikkesett, DDR4 etc, USB 3.1 gen2, greit med tilkoplingar elles. Valet forutset tilbudspris hos Komplett denne uka)
  • RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8 GB (balanse kostnad/hastighet)
  • Crucial MX300 2,5" 525 GB (God hastighet og størrelse ifht. pris)
  • Straumforsyning: EVGA 650 GQ (modulær, bør vera passe kraftig, merke eg faktisk har høyrt om)
  • Skjerm: AOC I2775PQU (27", IPS, høgdejusterbar)

I tillegg må eg nok ha ein USB-pinne til Wifi, men har ikkje valt enno.

Mus, tastatur, headset og Windows har eg allereie.

Endret av MKap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Builden har som mål å vera kraftig nok (minst) ei stund framover, samstundes som eg prøver å unngå å bruka pengar på meir ytelse enn eg eigentleg treng

Det der er en selvmotsigelse. Fremtidsrettet i PC-verden betyr å kjøpe mer ytelse enn man trenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal pc hovedsakelig brukes til?

Hvis spilling, hvilkene spill? Formening om antall FPS ønsket?

Blir nok bl.a. Ark og Witcher 3 + kanskje GTA3. Sikkert litt FPS-spel med venner o.l., men det er forholdsvis casual (R6 Siege, CS:GO Playerunknowns Battlegrounds, TF2). Klarar meg nok med 60 fps. Har valt IPS-skjerm fordi det er viktigare at t.d. Witcher ser bra ut enn å kunna spela skytespel i 100+ Hz.

Builden har som mål å vera kraftig nok (minst) ei stund framover, samstundes som eg prøver å unngå å bruka pengar på meir ytelse enn eg eigentleg treng

Det der er en selvmotsigelse. Fremtidsrettet i PC-verden betyr å kjøpe mer ytelse enn man trenger.

Tja, både òg. Forskjellen i ytelse på det beste og det nest beste er ofte mindre enn det prisen skulle tilseia. Sånn sett lønnar det seg å heller oppgradera marginalt oftare. Har uansett lagt inn ei "framtidssikring" ved å velja 1070 istadenfor 1060, som eg reknar med eigentleg hadde holdt.

Lenke til kommentar

Lagerstatus på grafikkortet eg hadde satt opp endra seg frå forventa på lager til ukjent. Trur løysinga blir å gå opp til 1080-kortet til Palit (kan dessutan komma godt med når enkelte bekjente driv og pushar VR). Held det fortsatt med 650W straumforsyning, eller bør eg gå opp på 750W?

Endret av MKap
Lenke til kommentar

"I tillegg må eg nok ha ein USB-pinne til Wifi, men har ikkje valt enno."

tja da snakker vi om tvilsom tilkobling hvis du skal spille csgo og rb6 siege. Jeg kjører til asus 3200 pcie adapter og får ganske greit med packet loss og server problemer på rb6 hvertfall.... men casual så gjør det vel ikke noe.

Lenke til kommentar

tja da snakker vi om tvilsom tilkobling hvis du skal spille csgo og rb6 siege. Jeg kjører til asus 3200 pcie adapter og får ganske greit med packet loss og server problemer på rb6 hvertfall.... men casual så gjør det vel ikke noe.

Har vore i helvete (les: Nextgentel ADSL med 200 ping på R6S), så er ikkje kresen. Det beste hadde så klart vore kabel, men blir litt mykje styr å legga kabel gjennom veggen. Kan eventuelt flytta maskina inn i stova innimellom, og bruka kabel der.

Etter planen blir det bestilling i kveld.

Endret av MKap
Lenke til kommentar

Med tanke på PSU:

https://linustechtips.com/main/topic/631048-psu-tier-list-updated/

Ikke vær kjip med denne komponenten, den kan ta knerten på alt om du kjøper lav kvalitet.

Relativt rudimentær info om kva som skiller forskjellige «tiers», utover nokre få dealbreakere (nederst på sida). Ser ut som eg har valt ein PSU dei plasserer i tier 2, så satsar uansett på at han er brukbar.

Lenke til kommentar

Med tanke på PSU:

https://linustechtips.com/main/topic/631048-psu-tier-list-updated/

Ikke vær kjip med denne komponenten, den kan ta knerten på alt om du kjøper lav kvalitet.

Relativt rudimentær info om kva som skiller forskjellige «tiers», utover nokre få dealbreakere (nederst på sida). Ser ut som eg har valt ein PSU dei plasserer i tier 2, så satsar uansett på at han er brukbar.

den er bra den du har valgt

Lenke til kommentar

Takkar for alle innspela! Det meste blei bestilt på fredag, som planlagt + nokre småting i dag.

Om det skulle interessera nokon, så blei fasiten omtrent som originalinnlegget, med unntak av grafikkort som blei Palit GTX 1080 Dual OC (overklokka versjon rett og slett pga. kort leveringstid), og eit ASUS PCE-AC56 trådlaust nettverkskort (PCIe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...