Arodem Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Awesome Games Done Quick er igang igjen, og har allerede samlet inn over 3 millioner kroner.Denne gjengen skal «speedrunne» over 150 spill innen søndag Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg og dama har donert og sett på siden de startet, hoppet over et par spill de skulle spille så vi kunne sove men det er utrolig morro å se på! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Synd de skal bruke "prevent cancer foundation" år etter år istedefor leger uten grenser. Shady organisasjon som kun opererer i USA. Har lest alt for mye om hva som skjer "bak kulissene" til at jeg klarer å kose meg like mye med ADGQ som jeg gjorde før. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Einig, dei kunne godt spreidd seg til andre formål. Ikkje at eg har lese noko om PCF, men det hadde ikkje skada om dei gav til forskjellige organisasjonar. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Synd de skal bruke "prevent cancer foundation" år etter år istedefor leger uten grenser. Shady organisasjon som kun opererer i USA. Har lest alt for mye om hva som skjer "bak kulissene" til at jeg klarer å kose meg like mye med ADGQ som jeg gjorde før. De har vel nå begynt å operere internasjonalt gjennom det nye fondet sitt? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Apollo Legend forteller det bedre enn jeg kan. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Synd de skal bruke "prevent cancer foundation" år etter år istedefor leger uten grenser. Shady organisasjon som kun opererer i USA. Har lest alt for mye om hva som skjer "bak kulissene" til at jeg klarer å kose meg like mye med ADGQ som jeg gjorde før. Absolutt - fullstendig meningsløst å bruke PCF for en internasjonal innsamling. Det finnes absolutt ingen grunn til at noen utenfor USA skal støtte denne organisasjonen - og ikke veldig mange grunner til at de i USA skal støtte den fremfor en del andre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå