Svein-Erik Hole Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Men det er Kina som virkelig dytter elbilmarkedet fremover.I 2017 var 4 av 10 registrerte nybiler i Norge ladbare. I år bør det bli mer enn halvparten (Ekstra) Lenke til kommentar
2600RS Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Bare fordi elbiler er fremtiden og hydrogen og fossile brennstoffer hører til på historiens søppelhaug, så trenger du da ikke blir så voldsomt bitter av den grunn? 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Når elbiler får hengerfeste så kommer nok salget også. Lenke til kommentar
Svein-Erik Hole Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2018 Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Hei, 2600RS TU Media er redaksjonelt 100% uavhengige. Ingen eiere, annonsører eller interesseorganisasjoner påvirker vårt innhold. I denne saken er det referert til fire uavhengige undersøkelser og rapporter, hvorav den minste av dem har sitt opphav i Norsk elbilforening. Den ble nevnt i teksten fordi jeg mener funnene er relevante i denne kommentaren - om hvordan elbilmarkedet utvikler seg og hvilke faktorer som spiller inn. Ellers har et kobbel av norske kompetansenettverk gått sammen om å arrangere konferansen Nordic EV Summit. Teknisk Ukeblad og elbilforeningen er to av disse. Programmet er redaksjonelt styrt, vi leter etter foredragsholderne som kan tilføre debattene best innhold, og ingen kan kjøpe seg plass på scenen. Mer enn 50 foredragsholdere skal i ilden, og gjennom å jobbe med partnere som har godt nettverk og høy kompetanse på ulike områder, sikrer vi oss flere toppnavn enn TU ville klart alene. TU jobber i ulike sammenhenger med mange partnere, men vi er ikke talerør for noen, og de redaksjonelle prioriteringene er bare våre. Derfor skriver vi også mange kritiske saker om elbiler og elektrifisering. Mvh Svein-Erik Hole, redaktør for tu.no 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Når elbiler får hengerfeste så kommer nok salget også. Neppe, med tanke på at de aller færreste trenger det. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Når elbiler får hengerfeste så kommer nok salget også. Neppe, med tanke på at de aller færreste trenger det. Tipper den påstanden kommer til å stå seg inntil tilhengerfeste blir et vanlig tilvalg på elbiler. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg bruker hengerfeste ofte både til sykkelholder og til å feste på henger. Kan vanskelig klare meg uten. Å få 3 sykler inn i kupeen er problematisk..Transport av ved er også upraktisk inni bilen. Sand og grus er også stof man ikke ønsker inn i bilen sement og gjødsel kan gå. Båt og henger skal på sjøen. Har betalt ca 12000 kr for hengerfeste. Det samme for henger. Å leie bil koster fort 1000 kr pr dag pluss at bilen skal hentes og leveres. Dessuten er det viktig at bilen du leier har hengerfeste ikke alle leiebiler har det. Har pr i dag kun en bil med feste. Når den skal byttes må den nye ha hengerfeste. Forstår ikke at det skal ha betydning at bilen har litt stort batteri og at en elmotor drar hjula rundt. Lenke til kommentar
2600RS Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Bare fordi elbiler er fremtiden og hydrogen og fossile brennstoffer hører til på historiens søppelhaug, så trenger du da ikke blir så voldsomt bitter av den grunn? Er ikke bitter jeg. Har bare en annen oppfatning av virkeligheten enn deg. Du trenger ikke plassere deg på debattantenes søppelfylling av den grunn. Prøv å bli voksen Lenke til kommentar
2600RS Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Hei, 2600RS TU Media er redaksjonelt 100% uavhengige. Ingen eiere, annonsører eller interesseorganisasjoner påvirker vårt innhold. I denne saken er det referert til fire uavhengige undersøkelser og rapporter, hvorav den minste av dem har sitt opphav i Norsk elbilforening. Den ble nevnt i teksten fordi jeg mener funnene er relevante i denne kommentaren - om hvordan elbilmarkedet utvikler seg og hvilke faktorer som spiller inn. Ellers har et kobbel av norske kompetansenettverk gått sammen om å arrangere konferansen Nordic EV Summit. Teknisk Ukeblad og elbilforeningen er to av disse. Programmet er redaksjonelt styrt, vi leter etter foredragsholderne som kan tilføre debattene best innhold, og ingen kan kjøpe seg plass på scenen. Mer enn 50 foredragsholdere skal i ilden, og gjennom å jobbe med partnere som har godt nettverk og høy kompetanse på ulike områder, sikrer vi oss flere toppnavn enn TU ville klart alene. TU jobber i ulike sammenhenger med mange partnere, men vi er ikke talerør for noen, og de redaksjonelle prioriteringene er bare våre. Derfor skriver vi også mange kritiske saker om elbiler og elektrifisering. Mvh Svein-Erik Hole, redaktør for tu.no Trist at Teknisk Ukeblad er blitt et talerør for elbilforeningen. Man burde helt klart være mer teknologisk nøytral for å opprettholde intregiteten Hei, 2600RS TU Media er redaksjonelt 100% uavhengige. Ingen eiere, annonsører eller interesseorganisasjoner påvirker vårt innhold. I denne saken er det referert til fire uavhengige undersøkelser og rapporter, hvorav den minste av dem har sitt opphav i Norsk elbilforening. Den ble nevnt i teksten fordi jeg mener funnene er relevante i denne kommentaren - om hvordan elbilmarkedet utvikler seg og hvilke faktorer som spiller inn. Ellers har et kobbel av norske kompetansenettverk gått sammen om å arrangere konferansen Nordic EV Summit. Teknisk Ukeblad og elbilforeningen er to av disse. Programmet er redaksjonelt styrt, vi leter etter foredragsholderne som kan tilføre debattene best innhold, og ingen kan kjøpe seg plass på scenen. Mer enn 50 foredragsholdere skal i ilden, og gjennom å jobbe med partnere som har godt nettverk og høy kompetanse på ulike områder, sikrer vi oss flere toppnavn enn TU ville klart alene. TU jobber i ulike sammenhenger med mange partnere, men vi er ikke talerør for noen, og de redaksjonelle prioriteringene er bare våre. Derfor skriver vi også mange kritiske saker om elbiler og elektrifisering. Mvh Svein-Erik Hole, redaktør for tu.no Så hvor mange konferanser om annen bilteknologi har TU vært med som arrangør av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå