Rash Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Halla alle sammen! Jeg digger Nokia 6610. Men jeg er ikke helt forøyd med batteri levetiden- Jeg er interessert i å kjøpe et bedre batteri enn det som følger med telefonen standard. SÅ er spørsmålet: Hvor kan jeg få tak i et slik batteri?? Er det noen som vet noe om det? Kunne noen hjulpet meg å finne hadde jeg vært svært takknemlig! GOD JUL! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hvor mange mah er det på det du har nå ? Lenke til kommentar
Rash Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 hvor mange mah er det på det du har nå ? er ikke helt sikker ha ikke telefonen foran meg nå..men det er det som følger med standard. Jeg har fått vite at det skal være et batteri som er "litt" bedre med 700 ett eller annen mha. noe sånn.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 husker ikke helt hva som er standard. kan ta å sjekke dette i morgen (= Lenke til kommentar
Rash Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Li-Ion 720 mAh er tydeligvis på standard etter å ha sjekket på nokia.no da var det 800 noe som var bedre..men det var ikke mye.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 visst jeg ikke husker feil så finnes 1200, men dette må jeg sjekke på arbeid i morgen Lenke til kommentar
Rash Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 visst jeg ikke husker feil så finnes 1200, men dette må jeg sjekke på arbeid i morgen ahh! Det hørtes KONGE ut! Setter pris på at du tar deg tid til det! TAKKER! da kan jeg sove godt i natt.. nattinatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå