Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Samtidig legger de skylden på AMD.Microsoft stanser feilslått Windows-oppdatering som gjør eldre AMD-maskiner ubrukelige Lenke til kommentar
paaland Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Opplevde at min Debian 9 server som kjører AMD FX prosessor fikk kernel panic eller siste oppdatering. I Linux er det heldigvis enkelt å boote forrige kjerne, Men lurer på om dette kan være et utslag av samme problem. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Opplevde at min Debian 9 server som kjører AMD FX prosessor fikk kernel panic eller siste oppdatering. I Linux er det heldigvis enkelt å boote forrige kjerne, Men lurer på om dette kan være et utslag av samme problem. Ikke umulig. Debian slapp nettopp en patch retta mot Meltdown. Ville jo nesten være merkelig om man ikke blir påvirka på en eller annen måte. Hvilken versjon av Debian Server kjører du? Siste versjon? 9.3? Lenke til kommentar
paaland Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Opplevde at min Debian 9 server som kjører AMD FX prosessor fikk kernel panic eller siste oppdatering. I Linux er det heldigvis enkelt å boote forrige kjerne, Men lurer på om dette kan være et utslag av samme problem. Ikke umulig. Debian slapp nettopp en patch retta mot Meltdown. Ville jo nesten være merkelig om man ikke blir påvirka på en eller annen måte. Hvilken versjon av Debian Server kjører du? Siste versjon? 9.3? Ja, 9.3. Kernel 4.9.0-4-amd64 booter fint, men 4.9.0-5-amd64 git kernel panic.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå