Gloomy arrow Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Hei, er det noen som har greie på projektor og lerret? jeg fikk i oppgave av moren min å skaffe det til henne, til undervisning hjemme. Jeg har sett litt på noen brukte i Oslo-området, men for å være ærlig aner ikke hva jeg skal se etter. Lerret bør kanskje ikke være lengre enn 2 meter i bredde eller lengde hvis man skal bruke den hjemme i stua for å undervise? Og hvordan finner man om projektor er brukbar? Hva med denne (https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=109107752) f.eks., den til kr 750? Endret 10. januar 2018 av Gloomy arrow Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Problemet med de brukte er pærene som antagelig ikke er brukendes lengre. Kan være vrient å finne pærer til gamle projektorer + at de er dyre. Styr unna brukte projektorer, det blir brått nesten like dyrt som en ny. Hva mener du med brukbar egentlig? Er det et lyst rom og hva forventer du av oppløsning på saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå