Fragletrollet Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bare lurte på hvorfor det ikke var julekalender på ok.no. Hadde jo vært moro å få tak i litt casemod og kjøling osv litt billigere da Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tråden flyttes til rett kategori. Ærlig talt kommer det av at jeg rett og slett glemte det av ettersom vi ikke har hatt noen tradisjon på å ha julekalender på ok.no. Videre ville en julekalender innebære at enten Lars eller jeg måtte sitte oppe til klokka 00:00 hver dag tom. lille julaften for å legge ut neste "luke". Det gidder vi rett og slett ikke. Derfor tror jeg vi venter til neste år, da vi har fått på plass automatisk publiseringssystem, og lanserer en julekalender da. Jeg har satt opp en påminnelse i starten av november 2004 i Outlook, så jeg skal nok huske dette. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sett at du ikkje formaterer eller fjerner den på anna måte da Når blir det nye systemet "lansert" forresten? Kommer det et nytt design samtidig ? *håpe* (ikkje for å vere slem, men ok.no designet er ikkje akkurat..erm.. eyecandy ) Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 arve87: jeg tar backup av Outlook jevnlig, så kræsjer maskina blir jeg ikke satt tilbake mer enn en uke eller så. Ergo skulle påminnelsen jeg har lagt inn være temmelig safe. Det nye systemet samt nytt design har vi ikke satt noen deadline på ennå - det er mye planlegging og jobbing som skal til for å få alt på plass. Vi håper å kunne lansere nytt design og overgang til pub.sys. samtidig, så det vil nok ta litt tid. Og vi tar oss ikke nær av at folk mener designet stinker. Det var bra for noen år siden - nå er det utdatert. Noen webdesignere som føler kallet? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Men kanskje OK.no kunne fikset en "Julegave"... ikke kalender, men supertilbud på Juleaften ell.? Det hadde jo vært superbra, og det er jo ikke for sent enda... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har jeg tid skal jeg prøve å smelle sammen et nytt design.. Men jeg må vite om dere får putta inn publiseringssystemet inn i hvilketsomhelstdesign.. :/ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Men kanskje OK.no kunne fikset en "Julegave"... ikke kalender, men supertilbud på Juleaften ell.? Det hadde jo vært superbra, og det er jo ikke for sent enda... Ohhh høres flott ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå