steinjarle Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 «Hei Alexa, jeg har nettopp vært på do...»Nå skal det også lukte smart hjemme Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Dette lukter flopp, gitt... Bruk heller penga denne koster på å skaffe ordentlig ventilasjon på dassen 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Dette er ikke en flopp for nå får du ikke bare drittlukt på dassen men i hele boligen om du vil. Her kan gårsdagens middag deles med hele familien inkludert gjester så her ser jeg uante muligheter. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Dette er ikke en flopp for nå får du ikke bare drittlukt på dassen men i hele boligen om du vil. Her kan gårsdagens middag deles med hele familien inkludert gjester så her ser jeg uante muligheter. https://www.aesop.com/no/en/p/home/home/post-poo-drops/ Velbekomme Lenke til kommentar
G Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Dette lukter flopp, gitt... Bruk heller penga denne koster på å skaffe ordentlig ventilasjon på dassen En kan vel like gjerne kjøpe seg en aroma diffuser, til noen få hundrelapper: https://www.google.no/search?q=aroma+diffuser&oq=aroma+diffuser Og en lukt i fra en eterisk olje som man vet at man liker. Dersom man kan klare å holde seg fra å måtte fikle med en mobil-app, så blir jo det kanskje en bonus? Dette omtalte produktet (Moodo) har vel egentlig lite å gjøre med å skulle tilføre ekstraopplevelser i f.eks. PC-spill/konsollspill vel? Endret 10. januar 2018 av G Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Disse har vel prøvd seg før...? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 It used to smell like nothing at all! Eg står over. Ingen lukt er å føretrekke, og ein mindre dings. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt... Bare å kjøpe ett echo produkt det? Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt...Bare å kjøpe ett echo produkt det? Tror det var ment når det blir lansert offisielt, Nå må man vel kjøpe et echo produkt + overførsel fra US plug + det er på engelsk Håper at Apple homepod kommer snart..Siri funker helt OK på norsk + samarbeidet med andre smart hjem produkter er overveldende Men ser at amazon echo har potensiale! Hadde vært knall hvis den fungerte på norsk når de lanserer litt mer utover UK og US føler siri ikke blir nok brukt til at den klarer å lære seg noe Det er fortsatt kleint å gå å snakke til Siri mens jeg går ute blant folk og jeg må notere meg noe, men noen må starte bevegelsen! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt...Bare å kjøpe ett echo produkt det? Tror det var ment når det blir lansert offisielt, Nå må man vel kjøpe et echo produkt + overførsel fra US plug + det er på engelsk Håper at Apple homepod kommer snart..Siri funker helt OK på norsk + samarbeidet med andre smart hjem produkter er overveldende Men ser at amazon echo har potensiale! Hadde vært knall hvis den fungerte på norsk når de lanserer litt mer utover UK og US føler siri ikke blir nok brukt til at den klarer å lære seg noe Det er fortsatt kleint å gå å snakke til Siri mens jeg går ute blant folk og jeg må notere meg noe, men noen må starte bevegelsen! Det store problemet i følge google er dialektene vi har, men personlig foretrekker jeg engelsk over norsk i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Bruker Rituals duftpinner, lukter meget godt og koster 10kr å bytte ut pinnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå