vede Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hei. Innstallerte Windows 10 på nytt igjen i dag og brukte en av mine minnepenner til å lage et innstallasjonsmedium på. Men problemet er at jeg nå ikke finner igjen innholdet jeg hadde på denne minnepennen fra før. Den skiftet navn til ESD-USB og inneholder kun filer og mapper relatert til å innstallere W10 igjen. I tillegg står det at kapasiteten er på 32Gb, men den er opprinnelig på 128Gb. Kan noen hjelpe meg til å hente ut eller si hvordan jeg finner frem til det jeg hadde på den fra før og evt. hjelpe meg å få den tilbake til 128Gb kapasitet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Håpe du får hjelp av noen tryllekunstnere her Var det dette du gjorde . This option will use the Media Creation Tool from Microsoft to download an ISO file and create a bootable USB flash drive that is 32-bit, 64-bit, or both, and be used to install Windows 10 with or without UEFI. Before you begin Make sure you have: An internet connection (internet service provider fees may apply). Sufficient data storage available on a computer, USB or external drive for the download. A blank USB with at least 4 GB (32-bit or 64-bit) or 8 GB (both 32-bit and 64-bit) of space if you want to create media. We recommend using a blank USB, because any content on it will be deleted. Read the System Requirements. If you will be installing the operating system for the first time, you will need your Windows product key (xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx). For more information about product keys and when they are required, visit the FAQ page. For Enterprise editions please visit the Volume Licensing Service Center. https://www.tenforums.com/tutorials/2376-create-bootable-usb-flash-drive-install-windows-10-a.html Nye filer til usb drive skrevet av media creation tool har overskrevet det som okkuperte samme sektorer der tidligere og alt det er tapt. På ubrukt plass (sektorer) derimot «kan» man være heldig å få gjenopprettet data med spesielle programmer. Men der er ingen garanti. Her er det som anses som de beste gratis alternativer: http://www.techradar.com/news/the-best-free-data-recovery-software Endret 10. januar 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 SDFormatter er ett fint lite program som kan formatere minnepenner\minnekort og hente fram hele plassen igjen. Veldig kjekt når man har brukt minnepennen til linux, hvorpå windows ikke vil se alle partisjoner etterpå. Lenke til kommentar
vede Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Håpe du får hjelp av noen tryllekunstnere her Var det dette du gjorde . This option will use the Media Creation Tool from Microsoft to download an ISO file and create a bootable USB flash drive that is 32-bit, 64-bit, or both, and be used to install Windows 10 with or without UEFI. Before you begin Make sure you have: An internet connection (internet service provider fees may apply). Sufficient data storage available on a computer, USB or external drive for the download. A blank USB with at least 4 GB (32-bit or 64-bit) or 8 GB (both 32-bit and 64-bit) of space if you want to create media. We recommend using a blank USB, because any content on it will be deleted. Read the System Requirements. If you will be installing the operating system for the first time, you will need your Windows product key (xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx). For more information about product keys and when they are required, visit the FAQ page. For Enterprise editions please visit the Volume Licensing Service Center. https://www.tenforums.com/tutorials/2376-create-bootable-usb-flash-drive-install-windows-10-a.html Den guiden jeg brukte advarte ikke mot at jeg måtte bruke en tom minnepenn. Faen ta dem! Endret 10. januar 2018 av vede Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Den guiden jeg brukte advarte ikke mot at jeg måtte bruke en tom minnepenn. Faen ta dem! Dialogboksene til Media Creation Tool er ganske klare på at alt innhold vil bli slettet ... (dessverre) Det er slike erfaringer som gjør at man skjønner at man aldri skal oppbevare filer på kun ett sted. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå