Gå til innhold

I kristne kretser med hemmelig agenda

Budeia

Anbefalte innlegg

Alle håper vel at jeg skal gi opp dette... Men siden sist har jeg blitt mer oppmerksom på langt klipp og kort klipp. Det var ei dame som sa da hun skulle over et nettinggjerde, at hun var så kort i klippet. Det betydde at hun hadde korte bein. 

Ofte er det et problem for kvinner som utgir seg for å være menn, at de er veldig lave. Men så er det noen som er veldig høye også, og disse har enormt lange bein i forhold til overkroppen. Og dette er faktisk en feminin skjelettform. Eksempler på de som har så lange bein, er prinsene William og Harry. 

Har sett tidligere på en som heter Jeff Fenholt, fordi han ble sagt å være frelst og synge i en kristen musikal. Han var tidligere rockesanger.

Her er han med en evangelist-kone. Og må si at dette ikke ser bra ut... Han skaffet seg en tranny wife og er sannsynligvis ikke noe bedre selv heller. Edit: Dette er opptak fra 1995.

Lurer på hvordan de gidder å holde på med noe som de ikke bryr seg om... Holder lange møter for å forhekse publikum med 666-håndtegn? Eller kan det være at de holder et møte til ære for sin egen gud, den falne engelen?

Ved 36 minutter synger han God Bless the USA, det er elegant gjort, og tilsynelatende uten særlig anstrengelse. Men jeg tror altså at den stemmen er oppnådd på en ugudelig måte. 

Link fra thailands tidende: http://www.thailandstidende.com/component/k2/item/3359-glad-for-at-vi-sto-frem

Det er visst mange som lever slik og aldri står fram. Han vil heller ha en ladyboy som kan løpe maraton stadig vekk, enn en ekte dame som må ta det litt roligere for at ikke ting skal løsne i underlivet.

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tror nesten "de" kan se i hvilken grad andre er hjernevasket, og det er i grunnen dramatisk. 

Det vil si at det ikke nytter å holde kjeft om at din hjernevask har sluppet taket, fordi du går rundt som en slags levende plakat. 

Og det vil si at det ikke nytter å late som på jobben, for de ser automatisk hva du egentlig tror og mener...

Gruelig skremmende, og det betyr at disse vesenene faktisk er synske. Når det gjelder mind control iallfall...

Kanskje det betyr at de likevel ikke er helt normale mennesker. 

Mange av dem ser ut som en eksakt kopi av den ene av foreldrene, som kan bety at de er kloner.

Youtube har forsynt seg grovt av kanaler det siste døgnet, blant dem MrE sin hovedkanal. Verden liker ikke sannhet... Utakk er verdens lønn.  

Utviklingen er slik nå at jeg ser disse kjønnreverserte vesenene enda klarere enn tidligere. Men det hjelper ikke så mye hvis jeg er den eneste i fylket som ser dette. Tidligere tenkte jeg at f.eks. Amal Clooney så akseptabel ut. I dag så jeg et nytt bilde, og så bare en mann med langt hår. Ansiktet til Therese Johaug begynner også å se skikkelig tvilsomt ut. 

Om Crowley's Occult Law of Reversal:

"he extolled to his apt students, must consistently, with intensity, practice talking (reverse speech), walking, thinking, and playing phonograph records, backwards"

http://www.ih2000.net/chembio/occult.htm

Derfor passer det for dem å leve i reverserte familier der far er mor, og mor er far. Noen utvider også dette til å gi hundene navn som egentlig er til det motsatte kjønn. 

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Goddagen. 

Det at frimurerne styrer så mange menigheter er vanskelig, har ikke vært på noen gudstjeneste på lang tid og det er nesten fristende å lytte til dem på youtube som sier at King James Bible er en fæl frimurerbibel. Men tror fortsatt at Bibelen sier viktige ting om åndskamp  (spiritual warfare). 

Har vel kommet til at jeg ikke skal si noe som helst, da det er mange frimurere her. Og ei kommenterte på youtube at hun hadde vært løsmunnet i Aspen og vist dem videoer av Mr E, og hun hadde da omtrent blitt jagd ut fra området. Men dersom jeg går på en gudstjeneste der den kvinnelige taleren helt tydelig er en mann, spørs det om jeg vil klare å beherske meg. 

De kjønnsreverserte holder nesten alle sammen avstand til meg, men så er det en familie som er hjertelige. Har nok nå avsluttet min hemmelige etterforskning av dem, av armlengder, høydeforhold mellom hankjønn og hunkjønn, lengde på overkropp og underkropp, lys stemme og mørk stemme. Og konklusjonen er dessverre at denne familien er 100% kjønnsreversert. Og dermed ofte lyver til meg om diverse ting.

Det virker som de er hjertelige og omtenksomme på en ekte måte, men som sagt er de en slags profesjonelle løgnere. Og det er også blitt ubehagelig å spise maten deres, for jeg lurer på om de har hatt noe i den. 

Men jeg er i desperat behov etter sosial kontakt, og uten kontakt med disse vil jeg bli enda mer alene enn i dag. 

Så må tenke litt over det. 

Blir konklusjonen til slutt å trekke seg vekk fra denne familien, kan jeg visst ikke si den egentlige grunnen. Men må si noe litt annet, kanskje at jeg sliter for mye til å opprettholde kontakten, eller lignende. 

Det bekymrer også mer enn før å kjøpe og spise maten fra butikken. Men jeg trenger denne maten for å overleve. Kanskje det ville vært ærligere å ikke spise maten fra butikken. 

"Freedom, food, drugs, and all that jazz". Obs filmen er lagd av ei som nå fornekter kristendommen, Lori. Har kalt seg "Jeremiah weeps" på youtube. 

https://www.bitchute.com/video/szy7mX68fpyo/

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

Ikke glem dine egne ord i den første posten: "En konspirasjonsteori sier at frimurere holder på med hemmelig kjønnsreversering".

Det er og blir bare en konspirasjonsteori.

Jeg skjønner ikke hvordan du kommer over, eller finner denne informasjonen.

Er dette et tema du søker etter aktivt?. 

Hva fikk deg til å fatte interesse for dette temaet i første omgang?.

Har du tenkt tanken på hva det innebærer om du tar feil?, hvis alt dette bare er en forestilling som kun eksisterer i ditt hode?.

Lenke til kommentar

Må uansett holde en dør åpen for at jeg tar feil, bare for å beholde forstanden.

Noen har gjort stemmen til Whitney Houston noen hakk lavere i denne videoen. Trolig et mer sant bilde av Whitney...

https://153news.net/watch_video.php?v=KRWB1ROM34YX

Det virker fortsatt utrolig, men det er mange ting som taler for at Axl Rose opprinnelig var en kvinne. Den mandigheten som han hadde som ung, har falt mye sammen etter hvert som han har blitt godt voksen. Og han har til tider en pipestemme eller ekornstemme, som kan tyde på at mannsstemmen trenger testosteron utenfra for å virke. Teksten "I used to love her, but I had to kill her" kan være om Axl selv og hans kvinnelighet. Han har ganske lite ansikt, kort nese og små hender.

Det er ganske jentete å danse rundt mikrofonen, i "skaut", langt hår og noen ganger lange skjørt. 

Case dismissed...

https://i.pinimg.com/736x/20/89/29/208929c6746194de39f56a454e59b1b9--welcome-to-the-jungle-axl-rose.jpg

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med varslere fra Illuminati?

Her har vi et tilfelle der ei yngre dame er varsler. Og hun har blitt kristen. Ja...? Men hvis vi tror at en ekte dame ikke kan overleve innen Illuminati, er det interessant å studere dette tilfellet nærmere. 

Har jo vært i trening en stund når det gjelder disse tingene, men må si at denne personen godt kan passere som en kvinne. Det er ingen åpenbar trachea eller hoppende adamseple på halsen, det er ganske små nesebor og små ører. Det som avslører personen er at stemmen går veldig dypt til tider. Og at skulderbredden synes å variere litt fra video til video, og de raske håndtegnene som personen av og til gjør (her har jeg fått hjelp av en youtuber til å trekke disse konklusjonene). 

Hva er så poenget med å sende ut en slik varsler? Det er nok sant det hun sier at satanister holder på med hekseri og avgudsdyrkelse. Men når hun står fram som en ekte kvinne som ikke lyver, sier hun også indirekte at satanister ikke holder på med noen andre vesentlige ting enn hekseri og avgudsdyrkelse. Folk vil tro at de vet hva satanister holder på med i det skjulte, men det er slett ikke tilfelle. 

Må si det er en skjebnens ironi at en person som ser så overbevisende ut, skal ha en så dyp stemme. Det høres nesten ut som personen ikke er kastrert i det hele tatt, det minner litt om visse offentlige transgenders som jeg har sett på youtube. Og slike dype stemmer er sjeldne blant hemmelige, yngre transgenders, et annet tilfelle er Miley Cyrus. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er et evig tilbakevendende problem - hvis en dame ser ut som en mann, skal jeg fortsette å tro at det er en dame, eller er det faktisk en mann? Dette er også tilfelle med Corrie ten Boom. Desto kjedeligere blir det fordi hun også har tilbakestrøket panne som visstnok er mannlig (sloping back forehead), og en ringfinger som er en del lengre enn pekefingeren. Hulk. Dette er en svært kjedelig sak for meg, siden jeg først hørte om Corrie (Cornelia) på et kristent møte på 90-tallet, og om filmen Skjulestedet. Og har siden kjøpt alle bøker som var å få tak i. 

Uff. Nå tror jeg at Corrie har blitt brukt for å øke begeistringen for frimurernes Israel, til å overbevise om at vi lever i fredstid (krigen var da og itte nå), og ikke minst til å unngå oppmerksomhet om uønskede temaer. Ved å sette inn skuespillere i alle programmer unngår man at folk på tv snakker om virkelig viktige saker. 

En annen svært kjedelig sak er Sissel Kyrkjebø. Alle saker er kjedelige, men merker at det først og fremst er det å se Sissel Kyrkjebø som en MTF (Male To Female), som får meg nærmest en tilstand av besvimelse. Bortsett fra tilfeller i familien. Sissel var den uskyldige, kristne jenta fra Vestlandet, som sang om Vestlandet og kjærligheten. Det er nesten knockout for meg. 

En overraskelse som kom opp, var at jeg så noen bilder av Team Antonsen og begynte å tenke på at de kunne være kvinner. Det var overraskende, har alltid sett på dem som veldig overbevisende mannfolk. Kristopher Schau har faktisk litt brede hofter, og tykke lepper. Nesa peker derimot i retning av han er en mann. Men den kan ha blitt forlenget? Atle Antonsen er en enklere sak, en lav og bumsete "mannlig" nrk-programleder som det finnes mengder av der inne.

Har hatt en krise noen dager nå, der jeg lurte på om jeg holdt på å bli gal og ville vekk fra dette. Men nå er jeg "på" igjen og mener at sannhetstoget må rulle videre.  

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dramaet om MrE og Melchior Mohammed på og utenfor Youtube

MrE sin hovedkanal og backup-kanal var begge forsvunnet fra Youtube i mai, og da fikk flere panikk. Noen angret at de ikke hadde tatt rede på hvordan de skulle laste ned videoene selv, for nå virket det for sent. 

I kjølvannet av dette dukket det opp en youtubekanal som kalte seg Melchior Mohammed, og jeg begynte å abonnere på den. Der ble det mye drama, med strikes fra Youtube og etter hvert oppretting og sletting av flere andre kanaler. Allerede da merket man at Melchior ble fort irritert på andres kommentarer, og helst skrudde av kommentarfunksjonen så fort som mulig. 

På grunn av all slettingen fant Melchior ut at han skulle skaffe seg en blogg hos wordpress, en transvestigation blogg. Der han hadde et stort MrE-arkiv, avsløring av diverse frimurerdokumenter, bilder av anatomi hos mann og kvinne, og egne videoer som var satt sammen av rockemusikk og bilder av kjendiser, frimurersymboler, les neuf seurs, memes, osv. 

En "blog" inneholdt rapport fra en kjøretur til Amsterdam, der de kjøpte gamle mynter og cannabis oil. Og et rasende svar til en MrsK, som vågde å nevne temaet flat jord på hans "precious blog". 

Da tenkte jeg at nå var det ikke mer, nå ble det bare kjedelig framover. Men da kom bomben - innlegget om at Vicki S. har psykopatiske tendenser. En youtube-kanal som hadde skrevet en del mail til ham, og som han ønsket å bli kvitt. Men hun fortsatte å skrive. I sinne over dette outet han både fullt navn, bosted og nakenbilder av Vicki S. Noe som er ganske spesielt, siden denne Vicki S. er omkring 50 år, og Melchior sikkert er minst 20 år yngre. 

https://www.yelp.com/biz/deepfeet-maui-makawao

Vicki S. veier nesten ingenting etter en diett med raw food, og henger ned fra taket mens hun tråkker kunder på ryggen. Selv om det ikke er veldig tydelig, ser det ut som Vicki S. er en hemmelig transgender selv. Med kropp som en 13-årig gutt. En kunne se et svakt adonisbelte på nakenbildet tatt på badet. Noen av bildene var visst for ekle til å legge ut på bloggen, siden de var av tvilsomme yogastillinger i naken utgave. 

Her er en av videoene som Melchior har laget: NB, denne har skikkelig tungrock. I dag var plutselig bloggen slettet, noe som var et sjokk. Men jeg antar det ikke er det aller siste vi har hørt fra denne unge franskmannen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...