Gå til innhold

I kristne kretser med hemmelig agenda

Budeia

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å spre noe kunnskap her, blir det ikke satt pris på.

For at kunnskap skal bli satt pris på er det en forutsettning at det er en sannhet i kunnskapen..

Ren fantasi slik som det er snakk om her funker fint som underholdning, men ikke når det er forkledd som kunnskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke forferdelig hvis dere er menn som er uenige med meg nå, og det er menn som har fått i stand en såkalt kvinnefrigjøring for å gjøre livet lettere for seg selv? For etter hvert å kvitte seg med de ekte kvinnene?

Ser et mønster i episoder fra skolen. Disse episodene har jeg alltid sett på som tilfeldige, og at det var tilfeldig at de andre jentene på skolen var mye bedre enn meg i gym. Men etter å ha blitt introdusert for disse tankene, begynner jeg å bli en smule mistenksom. 

Det ble kommentert at jeg hadde tynne håndledd, av en person som jeg i dag tror er en tranny. For personen selv hadde tykkere håndledd, siden vi muligens var av forskjellig kjønn... Den samme jenta hadde en spenst av en annen verden, noe som kan være påfallende med tanke på at hun ga seg ut for å være en ekte jente.

"Dueller" der de kunne dra nytte av lengre armer, var også påfallende.

Lenke til kommentar

At du ikke var god i gym kan jo umulig være at du var dårlig i gym, ikke sant?

At noen har bedre spenst enn deg kan jo umulig være fordi dem har trent på slikt og blitt gode på spenst?

Trente du på noe som ga deg god kondis eller god spenst på skolen?

Kvitter man seg med kvinner dør menneskeheten ut..

Lenke til kommentar

Det var dessverre også andre kommentarer, som jeg i dag ser kan ha vært "kjønnsmobbing", eller kommentarer på at jeg var en ekte jente. 

Problemet er at for min egen helse bør jeg tenke det beste om folk. 

"Kvitter man seg med kvinner dør menneskeheten ut.. "

Ja, det er jo mye av grunnen til at jeg alltid var helt sikker på at kvinner var populære og viktige. Men det virker som de får det til uansett...  Husk også at satanisme i bunn og grunn har befolkningsreduksjon på agendaen. Og at det verste de kan tenke seg er familier som fungerer normalt, og får opptil ti barn hver. Og at disse barna er utenfor deres kontroll.

Lenke til kommentar

Mtp at du mener alle andre er byttet kjønn på, er det vel ikke så rart det også blir stilt spørsmål ved ditt kjønn..

Nå kanskje, men dette gjelder kommentarer som jeg husker fra barneskolen. På ungdomsskolen møtte disse individene meg med en nesten fullstendig taushet, de hadde vel lært å holde munn da. Men opplevde på vgs at en av dem tok fram et målebånd, og målte alle rundt hoftene. Mitt hoftemål ble ledd rått av... I dag er det fristende å tro at dette var fordi vi var av forskjellig kjønn. 

Lenke til kommentar

Uansett skal en ikke le av andre. Og det er jo et spørsmål, om kvinnene i min familie virkelig har bredere hofter enn andre kvinner, eller om andre ikke har så brede hofter fordi de ble født som gutter. Etter en del tenking og observering, har jeg kommet til at ekte kvinner virkelig har nokså brede hofter, der hoftene er den dominerende delen av kroppen. 

Men det kan finnes unntak... for eksempel hevdet jeg tidligere at MTFs (male to female) ofte har store munner med store tenner. Det finnes altså menn som har ganske små munner med små tenner. Falt for fristelsen til å se litt på TV i kveld, og denne Lindmo har en liten munn med små tenner. Men er likevel født mann. Pia Tjelta har jeg tidligere vært i tvil om, kan hun virkelig være en mann? Etter kveldens program er jeg ikke lengre i tvil, i kveld hadde hun både et lite adamseple og stemmen hadde blitt betraktelig dypere. Noe som ihvertfall ble tydelig da de viste klipp fra filmen Buddy fra 2003. 

Enkelte hevder at ettersom MTFs blir godt voksne, utløses en strøm av testosteron fra kjertler i hjernen. Dette kan ikke stoppes, og kan resultere i dypere stemme, bredere hals og sikkert andre (for dem) uønskede effekter.

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

Selvsagt har jeg mye å komme med :) Du tviholder vel på det synet at tenåringsjenter som sulter seg ihjel pga presset fra kjendisene, gjør det fordi de er for late til å trene.

Før valget i fjor støtte jeg på en kvinnelig politiker som ville sanke stemmer. (Antar at det var en kvinnelig politiker, hadde ikke tid til å transvestigate henne). Og etter noen sekunder så hun ettertenksomt ned på armene mine, og hun så ganske skeptisk ut. 

Jeg mistenker da hun noterte seg at jeg hadde korte armer i forhold til resten av kroppen, og hun lurte på om hun stod overfor en ekte kvinne. 

Lenke til kommentar

Du fremstår som et troll Festus, men nå har du holdt på med dette så lenge at jeg begynner å lure på om du faktisk tror på dette selv. Hvis ikke må jeg gratulere deg med god stayerevne som troll. Hvis du faktisk tror på dette vil jeg oppfordre deg om å søke hjelp og oppfordre andre her til å la denne tråden ligge da det neppe vil komme noe godt ut av å fyre opp under disse vrangforestillingene. Hadde jeg visst hvem du var ville jeg tilbudt hjelp i den virkelige verden og oppfordret deg til å kutte ut internett og spesielt konspirasjonsnettsteder da det ikke er sunt for deg. Håper du har noen venner som kan hjelpe deg.

Det har nå gått så langt og lenge at det blir mer trist enn morsomt.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reg2000:

Det er nødvendig å fullføre strategien, hvis noen finner ut sannheten, så si at de er gale. Det ser jeg...

Nei det er faktisk oppriktig ment. Som sagt håper jeg du har noen som kan hjelpe deg. Jeg kommer ikke til å svare på mer i denne tråden da jeg tror det er skadelig for deg. Du bør finne noen å snakke med i den virkelige verden.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, når noen fremstår som gale så er det ikke uberettiget å si at de fremstår som gale.

Forhåpentligvis overdriver jeg litt, men det er mye som virker å falle på plass. For eksempel ei jente som drog opp et (ubrukt) menstruasjonsbind fra en ransel i 7-8. klasse, og spurte forundret hva det var. Denne personen jobber i dag i en etat der de bruker svarte uniformer og blå skjorter. 

Var hun bare ufattelig dum den gangen, eller var det noe mer? På facebook i dag framstår hun med en tydelig forstørret trachea foran på halsen. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette er fakta: De siste årene har det vært en eksplosiv økning i antall barn og unge som ønsker kjønnsbekreftende behandling på Nasjonal behandlingstjeneste for transseksualisme. Den samme økningen ser vi over hele verden. Siste år søkte nærmere to hundre personer under 18 år om hjelp. Vi har hatt en økning på hundre prosent hvert eneste år siden 2012.

Nytt er det også at to av tre som søker, er biologisk fødte jenter.

Vi snakker om tenåringsjenter som flere år etter pubertetens start, plutselig opplever å være gutt. To av tre er i tillegg plaget med alvorlig depresjon, angst, selvskading, traumer, autismespekterlidelser, hallusinasjoner eller tanker om å ta sitt eget liv. 

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/BJvg49/Vi-har-fatt-en-eksplosiv-okning-i-antall-tenaringsjenter-som-onsker-a-skifte-kjonn-Tar-du-ansvaret_-Bent-Hoie--Anne-Wahre-og-Kim-Alexander-Tonseth

Vi ser nå at det begynner å bli uutholdelig å komme gjennom livet som ekte jente og dame. 

De håper at det skal gi en bedring å "skifte kjønn", noe som faktisk er riktig på noen områder. De vil få mer positiv oppmerksomhet, og bli mer populære og følge verdens normer. 

Men det er da veldig leit... Disse jentene vil for alltid miste mye av sin femininitet, både fysisk og psykisk ved å ta testosteron i årevis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...