Gå til innhold

I kristne kretser med hemmelig agenda

Budeia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en kommentar som var slik; "Kristen-TV er hekseri". 

Denne kommentaren har jeg senere tenkt en del på. Kan vi virkelig si at alt kristen-TV er hekseri?

Har ikke råd til å bakvaske en mengde uskyldige personer i denne tråden, uten at det rammer meg selv. Men går jeg ut mot personer i kristen-TV, skulle det være på ganske trygg grunn... 

"Kristen-Norge" består nemlig av kjendiser, av tv-kjendiser og politikere. Bør det være slik? 

Et seminar om farene ved kristen-tv, som merkelig nok er filmet på video. Part 1 var nesten bare innledning, så linker direkte til Part 2.  I slutten av Part 1 ble "prosperity gospel" eller forkynnelsen om at kristne skal være rike, nevnt.  Og at dette er ubibelsk. Nevner trosbevegelsen og Christian Science. Part 2: Positive Confession - Å tale ting inn i sitt eget liv. Proklamere gaver til seg selv og de dukker opp, altså. 

Dette minner om bussen til Tv visjon Norge, som en person kjøpte i tro. Men ikke umiddelbart kunne betale for. 

Er dette helt galt? Mariasøstrene utenfor Darmstadt gikk fram på denne måten da de skulle bygge sin lille landsby, "Kanaan". 

I flere år så det veldig mørkt ut. 

Tror det er viktig at det løftet en har er fra Gud, ellers blir det bare en selv som forsøker å oppfylle et løfte som en aldri har fått fra Gud. 

Lenke til kommentar

En naturlig kvinne som søker tilbake til "de gamle stier", er følgelig ikke populær. 

Snakker du om deg selv nå eller? Tviler sterkt på at du er en naturlig kvinne. Bilde takk!

Det må da være "lovlig" å diskutere uten å skaffe diverse bilder av seg selv. 

Og er ikke overbevist om at du er noen dyktig transvestigator. 

Du er trolig hjernevasket av trannies uten kroppsfett i alle år, og er det sikkert fortsatt. 

Bl.a. er du en av dem som latterliggjør flat jord, og har dermed ikke discernment (klarsyn?) til å avgjøre noe slikt.

Du har vist at du ikke er en dyktig "transvestigator", bare svada basert på tullball som ikke stemmer med den virkelige verden.

Kan godt hende jeg er hjernevasket, men det er du også etter min mening. Hjernevasket er egentlig irrelevant sånn sett.

Så siden jeg er uenig med flat jord, synes det dere presenterer er latterlig og påpeker det så kan jeg ikke avgjøre noe? Hva gjør deg bedre egnet til å avgjøre? At du latterliggjør en balljord og et univers?

Det koker altså ned til at alle som er uenige med deg ikke kan og/eller har kunnskap til å avgjøre noe. Hvorfor fortsetter du å diskutere da når det tydeligvis ikke er en diskusjon for deg?

Dette blir rett og slett for dumt!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har vi kanskje oppnådd noe, hvis du ser at det er forskjell fra den kvinnen til denne (som egentlig bare er et kvinnehode med guttekropp):

Mer at du i stedet for å "konkurere" med andre kvinner heller stemper de du føler for som mann, antagelig alle som ser bedre ut enn deg selv?

I stedet for å tenke "sånn kropp vil jeg ha" er det vel enklere å tenke "det er en mann"..

Bare sånn for ordens skyld, kan du si kjønnene på disse?

1:

post-27317-0-35437100-1516827432_thumb.jpg

2:

post-27317-0-82642500-1516827444_thumb.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Begge to kan være ekte kvinner, men vanskelig å se armlengden på den nederste. 

Men ja, har oppdaget at ekte kvinner finner man ved å google "fat women on the beach" og ikke bare "women on the beach".

Du antyder at jeg tror dette for å føle meg bedre. 

Det er jeg uenig i. 

For det første, er det ubehagelig å tro at store deler av verden er overtatt av kjønnsreverserte individer, som muligens er unormale på andre måter også. 

For det andre, trengs det en forklaring på hvorfor så mange kvinner er misfornøyde med kroppene sine og sulter seg til de blir ufruktbare. 

En ekte kvinne med like lav fettprosent som kjendisene, vil faktisk være ufruktbar.

Og da burde du ane at noe er galt, og ikke bare kalle andre feite. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi ekte damer har blitt lurt på mange måter, til å gjøre ting som ikke er til det beste for ekte damer. 

For eksempel, ekte damer kan slite med nedfallen livmor etter å ha blitt lurt til å løpe maraton. Selvsagt har trannies ingen sådanne problemer.

Har de siste årene samlet litt opplysninger som tyder på at det beste er for naturlige kvinner å gå "kommando", når det er mulig. 

https://www.elitedaily.com/women/why-women-go-commando/937626

Tidligere tiders damer gikk med mange lag underskjørt, gjerne tykke underskjørt. Og under dette hadde de vide bukser, eller ingenting. 

Dette er et nyttig tips også for dagens kvinner, da miljøet "der nede" i seg selv er fuktig og trenger mye luft. Finnes ikke en vid underbukse som gir nok luft, kan det klippes hull i den. Eller en kan sy sammen en flik av det innerste underskjørtet mellom beina, så det føles som en slags påkledning, og anstendigheten blir ivaretatt ute blant folk. 

I den engelske artikkelen som jeg linker til i dette innlegget, sier de at det lønner seg for kvinner å gå "kommando" i dongeribukser. 

Det er sikkert sant, om en da ønsker å bruke dongeribukser. 

Men det vil nok føre til at buksene må vaskes oftere. Et tips der kan være å feste en tøybit med sikkerhetsnål på det mest utsatte stedet i dongeribuksa. Men hvis dette oppleves som å gå med underbukse, vil jo poenget være borte. 

Beklager disse detaljene, men forhåpentligvis finnes det ennå noen individer som kan ha nytte av disse tankene. 

Denne artikkelen handler om det samme, men beklageligvis bruker de en modellkjendis for å illustrere poenget. 

http://www.news.com.au/lifestyle/health/health-problems/gynaecologist-reveals-why-women-should-always-go-without-undies/news-story/1a99a540e49c1b2f905fffb3a8492d84

Lenke til kommentar

Den artikkelen du linker til sier ingenting om at det "lønner seg for kvinner å gå uten truser". Den sier mer eller mindre at det ikke er noe farlig, samt at det kan være digg. Ikke akkurat noe hold-på-hatten lesestoff. Makan til mye svada og konspirasjonsvas man skal komme over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke vas... artikkelen kunne helt klart vært bedre, ja. Men de nevner at kvinner blir innestengt av undertøy.

Denne interessante videoen viser at det ble betraktet som anstendig for kvinner på 1700-tallet å gå barrumpet under kjolen. En viktig årsak til det var at foreldre ganske enkelt ikke ville kle opp sine jenter i bukser, heller ikke noe som lignet på strømpebukser (det var syndig med jenter i enhver type bukse). Hvis alle gikk rundt i stakker av tungt ullstoff (som i bunadene), var det også liten sjanse for at stakkene blåste opp over huet i vind og kuling. 

De stoffene som brukes i videoen ser ut til å være litt lettere stoffer, så der kan det være risiko for at alt sammen blåser opp i sterk vind. 

De viser også at alle engelske kvinner gikk rundt med en rød hettekappe, som faktisk var opprinnelsen til navnet Rødhette. 

Lenke til kommentar

Jo, det er kun svada du kommer med. Er det ikke slitsomt å leve med troen om at selv de minste ting er en konspirasjon?

La meg se... all gammel visdom avvises med at det innebærer en konspirasjonsteori å tenke utenfor dagens moderne boks? Er ikke det slitsomt, da? 

Selv Hollywood-filmer viser den posisjonen som stammens eldste hadde før i tida. (f.eks. i indianerfilmer). 

Lenke til kommentar

Ser det selv som en svært rimelig sammenheng at trannies har tatt over posisjoner i samfunnet, og bruker dem til å innføre ting som ender opp med å plage ekte damer. 

Ville satt pris på å få vite om dette som tenåring, hva jeg vet i dag. Ville jo ikke ha linket til disse artiklene om jeg ikke selv fant dem nyttige. Men selvsagt, det var lite viktig informasjon som ble tildelt meg før internett kom til. 

Hvilket kjønn er du selv? Har ikke sjekket din profil om det står der. Men om du er mann, hvordan kan du vite hvordan det fungerer å være dame og gå med underbukse og dongeribukse utenpå? Fordi du stoler på det som damer med brede skuldre og smale hofter (=menn), forteller deg?

Lenke til kommentar

Selv er jeg mann ja, eller i hvert fall såvidt jeg vet. I dine øyne er det kanskje et faktum som kan betviles. Og jeg har ingen formening ene eller andre veien om damer skal eller bør gå med truse, på like linje som jeg er likegyldig til at menn går med eller uten bokser eller truse, ja til og med typiske dametruser. Folk får gå med det de vil, eller ikke. Er ikke min sak, og burde heller ikke være din. Og burde i hvert fall ikke være en kilde til konspiratoriske tanker.

Slik du skriver er det umulig å ta deg seriøst, det blir bare "ramblings of a mad(wo)man".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du etterlyser. Vil du at alle nyfødte skal inneha all livserfaring fra de kommer ut? Det er dessverre ikke slik verden funker, selv om man kanskje kan tenke at det hadde vært fint om det var slik. Men mye av moroa med å leve er å finne ut av ting selv. Og enkelte ting lærer man rett og slett ikke ordentlig før man står i møkka selv.

Lenke til kommentar

Men grunnen til at det finnes faglige bøker og lærebøker, er at en ønsker å spre den kunnskapen som en har til andre. Så godt som mulig. Når jeg prøver å spre noe kunnskap her, blir det ikke satt pris på. 

Fordi kunnskapen ikke er populær? 

Jenter skal værsågo tro at tidligere tiders kunnskap var noe møl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...