Gå til innhold

I kristne kretser med hemmelig agenda

Budeia

Anbefalte innlegg

Nei, det er en svært mye enklere og uendelig mye mer sannsynlig forklaring: Du prater bare tull. Noen ganger er det så enkelt.

Du avviser det bare uten begrunnelse. 

Eller du mener at jeg ser feil, eller at disse kort-korte mennene har vært syke eller underernærte alle sammen. Og ikke søstrene deres.

Du har da fått mer enn nok begrunnelse før. Men for å oppsummere, så har du lagd deg en forestilling som ikke stemmer med virkeligheten, om hva slags ytre forskjeller det er på de to kjønnene, og hvor lite dette skal variere mellom individer.

Dette bruker du til å fantasere opp en helt tåpelig og umulig konspirasjonsteori.

Og ja, jeg mener at du ser feil, bruker feil eksempler og trekker ut generaliseringer som bare er mulige i ditt hode og ikke i virkeligheten.

Dette har kun basis i din egen fantasi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har det basis i min egen fantasi at hannkatter generelt er større enn hunkatter?

Dersom det plutselig skjedde at hunkatter kom gående i nærmest gaupelignende størrelse (som noen hannkatter gjør i dag), og at hannkatter ble ganske små... ja, det ville vært underlig. 

Det ville ikke vært normalt. 

Og slik kan det sies om alle dyr og mennesker. 

Det står her at det kan være unntak, men unnatak er unnatak. Ikke det som er regelen. 

https://pets.thenest.com/male-cats-grow-bigger-10587.html

Lenke til kommentar

Vel, har det basis i min egen fantasi at hannkatter generelt er større enn hunkatter?

Nei, og det har da heller ingen påstått.

Men det er kun i din egen fantasi at det finnes så mange og rigide synlige faktorer å klassifisere kjønn på, og at alle som ikke er innenfor dette må ha byttet kjønn.

Dette er bare infantilt nonsens, men jeg skjønner at du koser deg med å finne på disse ville konspirasjonsteoriene, og fornuft biter jo ikke på deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og slik kan det sies om alle dyr og mennesker. 

Det står her at det kan være unntak, men unnatak er unnatak. Ikke det som er regelen.

Så du innrømmer at du leter etter unntakene for å bevise at din fantasi er virkelighet?

Post et bilde av deg selv a, vææææær så snill. Du er garantert transe, 100% uten tvil (hvis jeg bruker dine kriterier).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, unntakene skal være at enkelte mannlige individer er lavere enn dem av hunkjønn. 

Det sies at intet er nytt under solen, men det må nesten være noe nytt at ungdom kan skifte kjønn nærmest over natta. Og de legger ut videoer om det... Det som nå framstod som en ung mann med lys stemme, fortalte at han hadde skiftet kjønn til jente. Og at dette hadde ødelagt hans modellkarriere, og sjanser til å fungere i et bestemt forhold. Så han bestemte seg for å gå tilbake til å være mann, og begynte å gå på testosteron. Den beskjedne dosen var ikke nok, og han kjøpte mer testosteron via private kontakter. Og klippet håret kort. 

Vel, nå angret han på det også, og hadde gått tilbake til å ta østrogen og ventet på at håret skulle bli langt igjen. 

For slike som ham ville det nesten vært enklere å se på seg selv som et slags intetkjønn, så slapp de disse utrolig dramatiske forandringene i livet.

Lenke til kommentar

Nei, unntakene skal være at enkelte mannlige individer er lavere enn dem av hunkjønn.

Ja... slik er det da jo også for mennesker. Jeg sliter med å skjønne poengene dine.

Det sies at intet er nytt under solen, men det må nesten være noe nytt at ungdom kan skifte kjønn nærmest over natta. Og de legger ut videoer om det...

...og alt som det legges ut videoer om, MÅ jo være sant, eller hva? Jeg sliter med å tro på denne historien, har du noen kilde?

Og selv om den skulle være sann, er den bare en historie om en person med store problemer, og ikke overhode relevant for de infantile påstandene du har i tråden her.

Lenke til kommentar

Det er bevist at damesykler har høyere styre, på grunn av at damer har kortere armer. Bevist at damer generelt har mindre skostørrelse enn menn, noe som også tilsier at det er forskjeller i hanskestørrelse og tannsett, og skjelettet ellers. 

Ja, vi vet at det er forskjell i hanskestørrelse og klesstørrelse. XXL for menn er merkbart større enn XXL for kvinner. Og dette tilsier igjen at det er unormalt hvis "alle" mennene i ei bygd viser seg å være svært lave. 

Har inntrykk av at ungdommene på youtube legger ut stadig flere videoer om "detransitioning" eller å forandre tilbake til sitt opprinnelige kjønn. Her er den personen jeg nevnte konkret. Fant også ei jente som tok testosteron en periode, noe som har gjort hennes stemme et hakk dypere for alltid. Men dette så hun ikke på som noen tragedie, til tross for at hun var sopran tidligere. 

Lenke til kommentar

100% av befolkningen er unormale, sånn til info...

...i den grad at vi kan observere ulikheter i størrelser som produseres?

Deres problem er at dere ikke bare kan avvise dette som min fantasi. Alene ville jeg ikke kunnet komme fram til disse tingene... Men jeg kan vise til videoer som f.eks. denne. 

Kongehusene er til en viss grad beskyttere av kristendommen.  Kommentarene til denne videoen er stort sett "Katastrofal. Mann im Kleid. Mann im Kleid. (mann i kjole). Katastrofal. Kerl. Kerl. Kerl. Junge. Junge. Junge."

Lenke til kommentar

Deres problem er at dere ikke bare kan avvise dette som min fantasi. Alene ville jeg ikke kunnet komme fram til disse tingene... Men jeg kan vise til videoer som f.eks. denne.

Jo, vi kan med største letthet og med 100% sannsynlighet avvise dette som din fantasi.

At det finnes noen få andre der ute som har like infantilt sprøe ideer som deg, endrer ikke på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og det er normalt å stanse puberteten hos barn, for å gi dem hormontabletter så de kan bli det annet kjønn?

Ser dere ikke hvor ekstremt populær denne Emma Ellingsen er?

Kjendisene mener at hun er en inspirasjon, og utrolig vakker. Og ja, hun er pen, men ingen ser visst noe poeng i å kritisere foreldrene hennes for å tillate dette. Og hvorfor tror dere at kjendisene elsker henne? Fordi kjendisene er slik selv...

Lenke til kommentar

100% av befolkningen er unormale, sånn til info...

...i den grad at vi kan observere ulikheter i størrelser som produseres?

I den grad at folk er forskjellige og kun ett ekstremt lite fåtall, ja kanskje kun deg alene i verden, passer inn i din mal på hvordan alle andre skal og ikke skal være.

Om det er noe galt med alle i hele verden utenom seg selv, hvor er det da mest natturlig at feilen ligger?

Og ja, det blir avvist som din fantasi. At flere deler samme fantasi har lite å si.

Emma Ellingsen kan forresten aldri bli gravid. Om så mange som du mener skiftet kjønn hadde gravide damer vært en nyhetssensajon verden over..

Gravide menn derimot, hadde vært standarden.

Lenke til kommentar

Har dere fri tilgang på internet på psyk eller? Du må virkelig lete for og finne alt den møkka du spyr ut av deg.

Just for info, hormon tilførsel/hemming har vært en trend andre steder i verden i mange år.

Hvordan tror du disse thai mannfolka klarer og se helt ut som en kvinne uten en eneste operasjon? Jo begynne på p-piller ved en tidlig alder. Er vel nå 25 år siden jeg så det med mine egne øyne for første gang. Så velkommen etter.

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Så at menn er gravide og alle damer bare later som er altså helt standard i din verden?

Ikke overrasende egentlig..

Ut fra denne og de andre konspirasjonsteoriene dine må jo du være den eneste personen som ikke er med i "eliten", har du noen teori eller tanker om hvorfor hele jordens befolkning konspirerer mot deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

"Du må virkelig lete for og finne alt den møkka du spyr ut av deg."

Ja, jo... dette er så drastiske ting at det tar lang tid bare å forstå hva de faktisk hevder. 

Men hvis det dreier seg om gjennomføringen av 50-årsplaner eller 100-årsplaner og de har kommet ganske langt i gjennomføringen av dette, bør folk rett og slett sette seg inn i det likevel. 

"Ut fra denne og de andre konspirasjonsteoriene dine må jo du være den eneste personen som ikke er med i "eliten", har du noen teori eller tanker om hvorfor hele jordens befolkning konspirerer mot deg? "

Har sagt tidligere at jeg ikke er den eneste personen. Men andre ekte kvinner som jeg vet om, er det jeg vil kalle "totaldemoniserte", det vil si de er omtrent like vanskelige å ha med å gjøre som om de hadde hatt reversert kjønn. Noe som er overraskende. 

Og det er sikkert slik at naturlige kvinner kan tolereres for øyeblikket, så lenge de er liberale og "med i tiden" og totalt demoniserte. En naturlig kvinne som søker tilbake til "de gamle stier", er følgelig ikke populær. 

Lenke til kommentar

En naturlig kvinne som søker tilbake til "de gamle stier", er følgelig ikke populær. 

Snakker du om deg selv nå eller? Tviler sterkt på at du er en naturlig kvinne. Bilde takk!

Det må da være "lovlig" å diskutere uten å skaffe diverse bilder av seg selv. 

Og er ikke overbevist om at du er noen dyktig transvestigator. 

Du er trolig hjernevasket av trannies uten kroppsfett i alle år, og er det sikkert fortsatt. 

Bl.a. er du en av dem som latterliggjør flat jord, og har dermed ikke discernment (klarsyn?) til å avgjøre noe slikt. 

Merkelig nok er det en kirkesanger som heter Tamela Mann, er dette også en mann?

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

Det må da være "lovlig" å diskutere uten å skaffe diverse bilder av seg selv.

Jada, men når du kommer med så vanvittig tåpelige påstander om at mange kvinner egentlig er menn (og omvendt), og det eneste argumentet du har er at de ikke følger din standard for kvinnelig skjønnhetsideal, så får vi jo lyst til å se om du selv er innenfor det samme rigide skjønnhetsidealet, eller om du bare er dobbeltmoralsk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...